Η Triumph Scrambler 900 είναι η βασική scrambler μοτοσυκλέτα της σειράς Icon Edition. Η μεσαίου κυβισμού Scrambler 900 είναι η μοτοσυκλέτα που συνδυάζει την εκτός δρόμου χρήση με την καθημερινή μετακίνηση.
Η Triumph παρουσίασε τη σειρά Scrambler 1200 το 2019 και εστίασε στην εκτός δρόμου απόδοση με έναν καλό τρόπο. Ανάρτηση μεγάλης διαδρομής, μπροστινος τροχός 21 ιντσών και ηλεκτρονικά με διαχείριση από την IMU κορυφαίας ποιότητας που της έδιναν εκτός δρόμου απόδοση συγκρίσιμη με τις σύγχρονες μεσαίου βάρους ADV μοτοσυκλέτες. Με άλλα λόγια, μια πραγματική σύγχρονη μοτοσυκλέτα ικανή να κινηθεί ακόμη και στην έρημο. Από την άλλη πλευρά, η Triumph Scrambler 900 είναι πιο κοντά σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που ήταν οι Scrambler της Triumph από τότε που μπήκαν σε αυτή την κατηγορία το 2006. Ουσιαστικά, η Scrambler είναι μια επαρκής μοτοσυκλέτα για τους δασικούς δρόμους, αλλά μια μάλλον μέτρια μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου, κάτι που θα περίμενε ο αναβάτης αυτής της κατηγορίας.
Η τελευταία Scrambler 900 είναι παρόμοια και είναι κυρίως μια μοτοσυκλέτα δρόμου με ψηλές εξατμίσεις και κλασική αισθητική της δεκαετίας του 1960. Ο κινητήρας της Triumph των 900 κ.εκ. παράγει 64 ίππους στις 7,250 σ.α.λ. και 80 Nm ροπής στις 3,250 σ.α.λ. Η διαδρομή ανάρτησης των 120 χλστ. της Scrambler, σχεδόν ταυτόσημη με αυτή της Speed Twin 900, είναι απόλυτα λογική για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να κινηθεί και εκτός δρόμου.
Η Scrambler 900 χρησιμοποιεί ride-by-wire και τρεις τρόπους οδήγησης για την προσαρμογή της χαρτογράφησης του γκαζιού, του ελέγχου πρόσφυσης και του ABS. Οι τρόποι οδήγησης δεν διαχειρίζονται από την IMU. Για τη χρήση που προορίζεται, η λίστα τεχνικών χαρακτηριστικών της μοτοσυκλέτας φαίνεται σωστή. Αν τη λέγαμε βασική για την κατηγορία Scrambler της Triumph είναι μόνο επειδή σε αυτήν την περίπτωση, το βασικό μοντέλο σημαίνει και ουσιώδες. Ακόμη καλύτερα είναι μια μοτοσυκλέτα για να συνδυάζει τη βόλτα και τη δυνατότητα να κινηθεί εκτός δρόμου, έχοντας το στυλ με την κλασική θέση οδήγησης της 900 να την κάνει να φαίνεται πιο σωστή για την εποχή.
Τιμές και Χρώματα:
Η Scrambler 900 του 2025 ξεκινά από 11,590 €. Η έκδοση Icon Edition, η οποία εμφανίζει το λογότυπο της Triumph από το 1907, προσθέτει στην τιμή και ανέρχεται στα 12,190 €. Ένα χρώμα Stealth Edition σε πορτοκαλί και μαύρο, διαθέσιμο για μόνο ένα έτος, προσθέτει επίσης στη βασική τιμή. Από τη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας φαίνονται οι ψηλές εξατμίσεις, αλλά η Triumph δεν παραμέλησε και την αριστερή πλευρά με την πινακίδα αριθμού.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Κινητήρας |
Υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά, 8-βάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° γωνία στροφάλου |
Χωρητικότητα |
900 κ.εκ. |
Διάμετρος |
84.6 χλστ |
Διαδρομή |
80 χλστ |
Συμπίεση |
11.0:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC |
65 PS @ 7,250 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC |
80 Nm @ 3,250 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων |
Εξάτμιση |
Βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλινο σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 με διπλό ανοξείδωτο ατσάλινο τελικό τοποθετημένο ψηλά |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα O ring |
Συμπλέκτης |
Υγρός, πολύδισκος υποβοηθούμενης ροπής |
Κιβώτιο |
5 ταχυτήτων |
Πλαίσιο |
Ατσάλινο σωληνωτό με διπλές σκάφες |
Ψαλίδι |
Διπλό ατσάλινο |
Εμπρός Τροχός |
Ακτινωτός με ατσάλινο στεφάνι, 19’’ x 2.5’’ |
Πίσω Τροχός |
Ακτινωτός με ατσάλινο στεφάνι,17’’ x 4.25’’ |
Εμπρός Ελαστικό |
100/90-19 Metzeler Tourance |
Πίσω Ελαστικό |
150/70 R17 Metzeler Tourance |
Εμπρός Ανάρτηση |
Πιρούνι 41χιλ με απόσβεση φυσιγγίου. 120χιλ διαδρομή |
Πίσω Ανάρτηση |
Διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. 120χιλ διαδρομή πίσω τροχού |
Εμπρός Φρένα |
Μονός πλευστός δίσκος διαμέτρου 310χιλ, σταθερή αξονική τετραπίστονη δαγκάνα Brembo, ABS |
Πίσω Φρένο |
Μονός δίσκος διαμέτρου 255χιλ, διπίστονη πλευστή δαγκάνα Nissin, ABS |
Όργανα |
Αναλογικό ταχύμετρο με πολυ-λειτουργική οθόνη LCD |
|
|
Πλάτος (Τιμόνι) |
835 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες |
1180 χλστ |
Ύψος Σέλας |
790 χλστ |
Μεταξόνιο |
1445 χλστ |
Γωνία Κάστερ |
25.6 º |
Ίχνος |
109 χλστ |
Γεμάτο Βάρος |
223 κιλά |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ |
12 λίτρα |
Κατανάλωση Καυσίμου |
4.3 λίτρα / 100 χλμ |
Ρύποι CO2 |
99 γρ/χλμ EURO 5+ Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |