Πριν ένα μήνα περίπου στο Estoril συναντήσαμε τους ανθρώπους της Pirelli, στο χώρο του Paddock, εκφράζοντας έστω χωρίς να το αποδέχονται επίσημα, το ενδιαφέρον τους για την επιστροφή τους μετά από πολλά χρόνια στο MotoGP, αφού ήδη εξασφάλισαν ότι θα είναι ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών στην F1.
Τώρα η Michelin, που μόλις πριν δύο χρόνια εγκατέλειψε την κορυφαία κατηγορία, φαίνεται ότι έχει ανάλογο ενδιαφέρον. Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα MCN, ο Nicolas Goubert, ο επικεφαλής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γαλλικής εταιρίας δεν ξεχνά την αντιπαλότητα που είχε με την Bridgestone. Έτσι αν η Dorna αποφασίσει να αναθεωρήσει την πολιτική της μονομάρκας στα ελαστικά για τη νέα εποχή των 1000cc, που ξεκινά το 2012, η Michelin ενδιαφέρεται να ξαναγυρίσει στις πίστες του Παγκοσμίου.
Βέβαια αυτό αν τελικά η Bridgestone, της οποίας το συμβόλαιο λήγει στο τέλος του 2011, αποφασίσει να μην συνεχίσει την εμπλοκή της, κάτι που δεν φαίνεται απίθανο. Αυτή η περίπτωση θα δώσει ένα επιπλέον ενδιαφέρον στη νέα κατηγορία, αφού ως γνωστόν τα λάστιχα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Μαζί θα φέρει έναν τεχνολογικό ανταγωνισμό και κάποια κεφάλαια, που όλα αυτά θεωρούνται θετικά. Το αρνητικό είναι ότι μπορεί κάποιος από τους κατασκευαστές ελαστικών να είναι αρκετά μπροστά από τους άλλους και αυτό να χαλάσει το συναγωνισμό των κορυφαίων οδηγών, αφού όπως το 2008, πολλές φορές το αποτέλεσμα μπορεί να καθορίζεται αποκλειστικά από τα λάστιχα!