Οι οδηγοί της BMW, Troy Corser και Leon Haslam πήγαν στο τμήμα αεροδυναμικής της Γερμανικής εταιρίας στο Μόναχο, για να δουλέψουν πάνω στην αεροδυναμική της αγωνιστικής S 1000RR.
Ο στόχος ήταν να βελτιστοποιήσουν τη θέση οδήγησης και για το σκοπό αυτό στην ιδιωτική αεροδυναμική σήραγγα της BMW χρησιμοποίησαν ταχύτητες μέχρι 240 χλμ/ώρα.
Δοκίμασαν διαφορετικές θέσεις σώματος και γωνίες, για να βρουν αυτές που μειώνουν στο ελάχιστο την αεροδυναμική αντίσταση. Επίσης δούλεψαν σε μια νέα ζελατίνα για την αγωνιστική τους μοτοσυκλέτα του 2011.
Τα στοιχεία της δοκιμής θα αναλυθούν με λεπτομέρεια και έτσι η μοτοσυκλέτα θα είναι έτοιμη για το επόμενο τεστ στην Jerez, στα τέλη του μήνα.


