• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η νέα KLE500 συνδυάζει περιπέτεια και απόδοση Rally
Νέα Αγοράς 25/10/2025 - 12:28

Η νέα KLE500 της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα περιπέτειας με rally εμφάνιση, είναι έτοιμη να αποκαλύψει νέους ορίζοντες.

Με το off-road rally στυλ της και το ελαφρύ αλλά ανθεκτικό πολυχρηστικό πλαίσιο τύπου trellis, η νέα για το 2026 KLE500, κινείται προς την περιπέτεια από τον πολυβραβευμένο, υδρόψυκτο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της Kawasaki απόδοσης 51 ίππων στις 10,000 σ.α.λ., εξοπλισμένο με assist και slipper συμπλέκτη.

Αισθητικά, το βλέμμα πέφτει πρώτα στην ψηλή ζελατίνα, η οποία, σε συνδυασμό με το ανασηκωμένο, κοντό ρεζερβουάρ των 16 λίτρων, χαρίζει στη μοτοσυκλέτα μια αγωνιστική, off-road rally εμφάνιση, συμπληρωμένη από φωτεινά και αποδοτικά μπροστινά και πίσω LED φώτα.

Κατασκευασμένη για να ικανοποιεί ένα ευρύ φάσμα αναβατών, η KLE500, συμβατή με την Ευρωπαϊκή άδεια A2, διαθέτει προσεκτικά σχεδιασμένη εργονομία εμπνευσμένη από τα μοντέλα KX, με ιδανική σχέση σέλας–μαρσπιέ–τιμονιού, καθώς και κομψή προστασία από τον άνεμο και τα στοιχεία της φύσης, χάρη στη ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις ζελατίνα.
Η οδήγηση εκτός δρόμου είναι φυσική, με στάση που παραμένει άνετη είτε ο αναβάτης στέκεται στα μαρσπιέ είτε κάθεται στη σέλα. Για τους πιο παρατηρητικούς, οι πινελιές σχεδίασης εμπνευσμένες από τα KX motocross είναι εμφανείς στα μακριά, ομαλά πλαϊνά καλύμματα και στο λεπτό ρεζερβουάρ, που δημιουργούν μια αρμονική επαφή με τον αναβάτη και διευκολύνουν την κίνηση.

Όσον αφορά τη σέλα, είναι δυνατές τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις με την προσθήκη των ERGO-FIT Pillion Seat (Low) και Low Front Seat, διαθέσιμες ως γνήσια αξεσουάρ. Οι αναβάτες μπορούν να βρουν την ιδανική θέση τους, είτε με τον στάνταρ συνδυασμό (High/High) για άνεση στον δρόμο και καθημερινή χρήση, με ειδική επένδυση για μεγάλες διαδρομές, είτε με τη διαμόρφωση (High/Low) που δημιουργεί επίπεδη σέλα και επιτρέπει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων σε off-road οδήγηση.

Στην πόλη, η KLE500 προσφέρει εξίσου άνετη εργονομία, ενθαρρύνοντας όχι μόνο χαλαρές αστικές διαδρομές αλλά και μακρύτερες αποδράσεις του Σαββατοκύριακου – που γίνονται ακόμη πιο πρακτικές με την επιλογή συστήματος αποσκευών από τα αξεσουάρ.

Όπως θα περίμενε κανείς, η KLE500 διαθέτει συνδυασμό τροχών 21” μπροστά και 17” πίσω, εξοπλισμένους με ελαστικά IRC GP-410. Η ανάρτηση επιτυγχάνεται μέσω ειδικά εξελιγμένου ανεστραμμένου πιρουνιού KYB τύπου cartridge και πίσω ανάρτησης New Uni-Trak, που προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση και συμπεριφορά σε κάθε είδους οδήγηση. Τα αποδοτικά μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν ισχυρό φρενάρισμα, ενώ το ABS επιτρέπει στον αναβάτη να απενεργοποιεί τη λειτουργία του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.

Για μια πιο εξαιρετική αίσθηση και αυξημένη άνεση εντός και εκτός δρόμου, η έκδοση SE προσφέρει LED φλας, TFT όργανα και πλήρες πακέτο που περιλαμβάνει μεγαλύτερη ζελατίνα, στιβαρές χούφτες και μεγάλη ποδιά προστασίας.

Τόσο η TFT της έκδοσης SE όσο και η οθόνη LCD του βασικού μοντέλου υποστηρίζουν συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της εφαρμογής Rideology The App Motorcycle της Kawasaki, επιτρέποντας πρόσβαση σε λειτουργίες όπως καταγραφή διαδρομής, πλοήγηση και ακόμη και φωνητικές εντολές.

Αντάξια μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, η Kawasaki προσφέρει πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ, όπως top case, πλαϊνές βαλίτσες, σχάρα, θερμαινόμενα γκριπ, θύρα USB Type-C, προστατευτικά κινητήρα, LED προβολείς ομίχλης, κεντρικό σταντ, προστατευτικό ψυγείου και βάση GPS. Επίσης, διαθέσιμο για την Ευρωπαϊκή αγορά είναι η εξάτμιση Akrapovic με τελικό τιτανίου, κάλυμμα από ανθρακονήματα και ανοδική έξοδο.

Από το 1991 είχε να υπάρξει KLE500 στη γκάμα της Kawasaki, αλλά τώρα οι φίλοι της μπορούν ξανά να απολαύσουν τη διπλή χαρά της περιπέτειας σε δρόμο και εκτός δρόμου, άλλωστε, για τη νέα KLE500, η Ζωή είναι ένα Rally – Οδήγησέ το!


Επιλογές Χρωμάτων:

KLE500

  • Metallic Carbon Gray / Ebony

KLE500 SE

  • Pearl Blizzard White
  • Pearl Storm Gray
  • Metallic Bluish Green

KLE500 Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητήρα: Υδρόψυκτος, 4-χρονος Parallel-Twin
Κυβισμός: 451cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 70 x 58.6 mm
Σύστημα Τροφοδοσίας: Fuel injection
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 6 σχέσεων
Συμπλέκτης: Assist & Slipper Clutch
Σύστημα Λίπανσης: Forced lubrication, wet sump
Σύστημα Εκκίνησης: Electric
Τελική Μετάδοση: Αλυσίδα

Σύστημα Φρένων: Switchable on/off ABS
Εμπρός Φρένα: Μονός δίσκος 300mm, δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω Φρένα: Μονός δίσκος 230mm, δαγκάνα δύο εμβόλων

Εμπρός Ανάρτηση: Πιρούνι 43mm USD
Πίσω Ανάρτηση: Σύστημα Uni-Trak linkage, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση

Τύπος Πλαισίου: Backbone, high-tensile steel

Εμπρός Τροχός: 21″ spoked tube-type
Πίσω Τροχός: 17″ spoked tube-type

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ: 16 λίτρα
Βάρος (με υγρά): TBD (θα ανακοινωθεί)

 

Επόμενο άρθρο »

Η Triumph ανανεώνει την κλασική Scrambler 900 με πιο μοντέρνα τεχνολογία

« Προηγούμενο άρθρο

Η KTM μεταφέρει την παραγωγή των μοντέλων GasGas από την Ισπανία στην Αυστρία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ