Με μήκος 5.543 μέτρα, η πίστα του Sepang συνδυάζει δεκαπέντε στροφές (δέκα από τις οποίες είναι δεξιές) και δύο μεγάλες ευθείες, η μία από τις οποίες ξεπερνά τα 900 μέτρα, όπου οι μοτοσυκλέτες φτάνουν ταχύτητες κοντά στα 340 χλμ/ώρα.
Η επιφάνεια, κατασκευασμένη από άσφαλτο με υψηλή τριβή αλλά και υψηλή πρόσφυση, ασκεί σημαντική πίεση στα ελαστικά.
Η θερμοκρασία του αέρα πλησιάζει τα 35 °C, με τη θερμοκρασία της πίστας να φτάνει τα 60 °C, ενώ η τυπική τροπική υγρασία προσθέτει στις θερμικές και μηχανικές προκλήσεις.
Χάρη στην τακτική παρουσία της Michelin στη Μαλαισία —για χειμερινές δοκιμές, επίσημα sessions και ιδιωτικές εκδρομές— η εταιρεία διαθέτει μια εκτενή βάση δεδομένων, που της επιτρέπει να προσαρμόζει με ακρίβεια την επιλογή των ελαστικών της ανάλογα με την εξέλιξη των μηχανών και τις συνθήκες της πίστας.

Ανανεωμένη γκάμα ελαστικών για το 2025
Για αυτό το Grand Prix, η Michelin θα έχει διαθέσιμα τρια μείγματα για το μπροστινό μέρος (Μαλακό, Μεσαίο και Σκληρό) και δύο ασύμμετρα ελαστικά για τον πίσω τροχό (Μεσαίο και Σκληρό), με τα τελευταία να διαθέτουν σκληρότερο δεξί ώμο για να αντιμετωπίζουν τον μεγαλύτερο αριθμό δεξιών στροφών.
Μπροστά: Η Michelin διατήρησε το μαλακό και σκληρό μείγμα γόμας από το 2024, με το προηγούμενο σκληρό να γίνεται πλέον μεσαίο για το 2025. Όπως και σε άλλες ασιατικές πίστες, έχει προστεθεί ένα νέο ενισχυμένο σκληρό μείγμα γόμας για καλύτερη αντιμετώπιση των υψηλών θερμοκρασιών και βελτιωμένη σταθερότητα και υποστήριξη φρεναρίσματος, ειδικά υπό τις έντονες επιβραδύνσεις που είναι χαρακτηριστικές στην πίστα Sepang. Αυτή η εξέλιξη εξασφαλίζει βελτιωμένη σταθερότητα και σταθερές επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Πίσω: Η γκάμα για το 2025 βασίζεται σε δύο ελαστικά με τυπικό σκελετό, ενώ το 2024 μία επιλογή διέθετε ενισχυμένη κατασκευή.
Η Michelin επιβεβαιώνει το μαλακό μείγμα γόμας του 2024, ενώ εισάγει ένα νέο μεσαίο μείγμα γόμας με τυπικό σκελετό αλλά πιο σκληρά μείγματα, που έχει αναπτυχθεί για να προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή στη θερμότητα και σταθερή πρόσφυση σε μεγάλες διαδρομές.
Σε περίπτωση βροχής, οι αναβάτες θα έχουν διαθέσιμα τα ελαστικά MICHELIN Power Rain σε μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας, τόσο για το μπροστινό όσο και για τον πίσω τροχό, με τον πίσω τροχό να διαθέτει επίσης ασύμμετρο σχέδιο πέλματος ενισχυμένο στη δεξιά πλευρά.
Ο Piero Taramasso, Michelin Motorsport Two-Wheel Manager δήλωσε:

«Η Sepang είναι μια πίστα που γνωρίζουμε πολύ καλά, καθώς ερχόμαστε εδώ κάθε χρόνο για επίσημες και ιδιωτικές δοκιμές. Είναι μια απαιτητική και ολοκληρωμένη πίστα που συνδυάζει γρήγορες στροφές, ζώνες έντονου φρεναρίσματος και δύο μεγάλες ευθείες. Τα ελαστικά βρίσκονται υπό συνεχή πίεση, τόσο τα μπροστινά όσο και τα πίσω, και οι υψηλές θερμοκρασίες καθιστούν τη θερμική διαχείριση κρίσιμη. Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι γενικά καλά, τόσο σε στεγνές όσο και σε βρεγμένες συνθήκες χρήσης, αλλά η άσφαλτος είναι τραχιά και η φθορά των ελαστικών μπορεί να είναι σημαντική κατά τη διάρκεια του αγώνα. Γι' αυτό και έχουμε βελτιώσει την γκάμα μας για το 2025: Μπροστά, διατηρήσαμε τα ελαστικά που είχαν πολύ καλές επιδόσεις πέρυσι, προσθέτοντας όμως ένα νέο ενισχυμένο σκληρό μείγμα γόμας που προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα και επιπλέον στήριξη για τις πιο ισχυρές μοτοσυκλέτες. Στον πίσω τροχό, επιστρέφουμε σε δύο τυπικά σκελετούς, εισάγοντας ένα νέο μεσαίο με πιο σκληρά μείγματα που αποδίδει ιδιαίτερα καλά σε υψηλές θερμοκρασίες. Ο στόχος μας παραμένει αμετάβλητος: Να εξασφαλίσουμε σταθερές επιδόσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα, πλήρη ευελιξία μεταξύ στεγνών και βρεγμένων συνθηκών χρήσης και να επιτρέψουμε στους συνεργάτες μας να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις μηχανές τους, ανεξάρτητα από τη διαμόρφωση της πίστας».
Πρόγραμμα Σαββατοκύριακου (Τοπική ώρα, Μαλαισία)
- Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου: Ελεύθερη δοκιμή 1 (10:45 – 11:30) και προπόνηση (15:00 – 16:00)
- Σάββατο, 25 Οκτωβρίου: Ελεύθερη δοκιμή 2 (10:10 – 10:40), Προκριματικά 1 (10:50 – 11:05), Προκριματικά 2 (11:15 – 11:30), αγώνας Tissot Sprint (10 γύροι) στις 15:00
- Κυριακή, 26 Οκτωβρίου: Αγώνας Grand Prix (20 γύροι) στις 15:00