• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
19ος Αγώνας - GP Αυστραλίας (Philip Island)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli θα έχει διαθέσιμες σκληρότερες γόμες στην Αυστραλία
Για την Moto2
Νέα 15/10/2025 - 20:19

Για να αντιμετωπίσει την απαιτητική πίστα του Phillip Island, η Pirelli θα έχει διαθέσιμα για τη Moto2™ το ελαστικό ανάπτυξης προδιαγραφής D0922 και το στάνταρ σκληρό SC3 για τον πίσω τροχό.

• Για το MotoGP 2025 της Αυστραλίας στο Phillip Island, ένα από τα πιο απαιτητικά σιρκουί για τα ελαστικά στο ημερολόγιο, η Pirelli θα έχει διαθέσιμες, για τους αναβάτες της Moto2™, δύο επιλογές για το πίσω μέρος με σκληρότερες γόμες από αυτές που χρησιμοποιούνται συνήθως.
Αυτό γίνεται για να αντιμετωπιστούν οι ιδιαιτερότητες της Αυστραλιανής πίστας που καταπονεί τα ελαστικά, ιδιαίτερα στην αριστερή πλευρά. Αυτό συμβαίνει γιατί η άσφαλτος της συγκεκριμένης πίστας δημιουργεί υψηλά επίπεδα φθοράς.

• Η πρώτη από αυτές τις επιλογές είναι το ελαστικό ανάπτυξης προδιαγραφής D0922, ένα ελαστικό μεσαίας γόμας που οι αναβάτες της Moto2™ είχαν ήδη την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν φέτος στο Γερμανικό GP, όπου επιλέχθηκε ομόφωνα για τον αγώνα.
Σε σύγκριση με την στάνταρ μεσαία γόμα SC1, η D0922 διαφέρει τόσο σε δομή όσο και σε γόμα, με την τελευταία να είναι λίγο πιο μαλακή και να βρίσκεται στη μέση μεταξύ μαλακής και μεσαίας γόμας, με στόχο την αύξηση της σταθερότητας και τη βελτίωση της συνέπειας της απόδοσης.

• Ως εναλλακτική λύση στο D0922, οι αναβάτες θα μπορούν να επιλέξουν το SC3, δηλαδή το στάνταρ σκληρό ελαστικό από τη σειρά DIABLO™ Superbike, το οποίο διαθέτει πιο ισχυρή γόμα και επομένως είναι κατάλληλο για την αντιμετώπιση επιφανειών ασφάλτου ιδιαίτερα τραχιών.

• Λαμβάνοντας υπόψη τη χαμηλότερη ισχύ που προσφέρει η κατηγορία, για τους αναβάτες της κατηγορίας Moto3™, η Pirelli επιβεβαιώνει τις λύσεις αναφοράς για φέτος, SC1 και SC2 τόσο για μπροστά όσο και για πίσω. Πέρυσι, το SC2 ήταν η πιο χρησιμοποιούμενη γόμα στον αγώνα τόσο μπροστά όσο και για πίσω.

Το Phillip Island παραμένει μια πολύ απαιτητική πίστα για τα ελαστικά

"Η πίστα της Αυστραλίας είναι αναμφίβολα μια από τις πιο απαιτητικές πίστες για τα ελαστικά ανάμεσα σε αυτές του ημερολογίου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP 2025 και ίσως ακόμη περισσότερο μετά την περσινή ανακατασκευή της επιφάνειας.  Στο Phillip Island τα ελαστικά υποβάλλονται σε ισχυρή και συνεχή θερμομηχανική καταπόνηση, ειδικά στην αριστερή πλευρά λόγω της διάταξης της πίστας, και συνήθως υπάρχει υπερθέρμανση μιας περιοχής του ελαστικού, αλλά ταυτόχρονα υπάρχει και μια μέγιστη γωνία κλίσης που δημιουργεί διαφορετικές δυνάμεις ολίσθησης με πολύ ισχυρή στρέψη.  Πρόκειται για μια πίστα ικανή να παράγει ταυτόχρονα τόσο μηχανική καταπόνηση όσο και σταθερή θερμική καταπόνηση για τα ελαστικά.  Είναι επομένως μια πίστα που πρέπει να αντιμετωπίζεται με προσοχή και με ελαστικά κατάλληλα για τα χαρακτηριστικά της.  Για αυτόν τον λόγο, στους αναβάτες της Moto2™ αποφασίσαμε να προσφέρουμε δύο σχετικά ασφαλείς επιλογές για τα πίσω ελαστικά όσον αφορά τη φθορά: το D0922, που οι αναβάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει στο Sachsenring, είναι μια εξέλιξη του D0532 που χρησιμοποιήθηκε πέρυσι, ενώ το SC3 είναι το πιο σκληρό μας πίσω ελαστικό. Στη Moto3™, από την άλλη πλευρά, λαμβάνοντας υπόψη τη χαμηλότερη ισχύ που εμπλέκεται, η στάνταρ κατανομή ελαστικών είναι επίσης κατάλληλη για αυτήν την πίστα, όπως είχαμε ήδη την ευκαιρία να επαληθεύσουμε την περασμένη σεζόν.''

« Προηγούμενο άρθρο

O 15χρονος Κωνσταντίνος Καπούνταλης 2ος στην κατηγορία CFMOTO 300 του BMU

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα