Ο Richard Gadson αγωνίστηκε στο Πρωτάθλημα NHRA Pro Stock Motorcycle προχωρώντας στον ημιτελικό Γύρο της Κυριακής, οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα RevZilla/Motul/Vance & Hines Suzuki Gen 3 Hayabusa στους 40ούς NHRA Reading Nationals που παρουσιάστηκαν από την Nitro Fish, στο Maple Grove Raceway στην Mohnton, Πενσυλβάνια.
Κύρια Σημεία του Αγώνα:
- Ο Richard Gadson προκρίθηκε 3ος και έφτασε στον ημιτελικό Γύρο
- Ο Gaige Herrera προκρίθηκε 1ος και προχώρησε στον δεύτερο Γύρο των αποκλεισμών
Ο Richard Gadson ξεκίνησε τον πρώτο από τους 6 Αγώνες NHRA Countdown to the Championship προκρινόμενος 3ος με χρόνο 6.763 δευτερόλεπτα / 323.32 km/h το Σάββατο.
Στο πρώτο πέρασμα, ο Gadson έκανε χρόνο 6.777 δευτ. / 321.66 km/h νικώντας τον Ryan Oehler (παραβίαση) και προχώρησε στους ημιτελικούς με χρόνο 6.781 δευτ. / 321.87 km/h στον δεύτερο Γύρο απέναντι στον Chase Van Sant (6.902 δευτ. / 314.16 km/h), επίδοση που ήταν η χαμηλότερη.
Η απόδοση της μοτοσυκλέτας του Gadson έπεσε στον ημιτελικό Γύρο, επιβραδυνόμενη μετά από αλλαγή κινητήρα και συμπλέκτη, σε 6.949 δευτ. / 320.68 km/h, χρόνος που δεν ήταν αρκετός για να προκριθεί απέναντι στον Matt Smith (6.862 δευτ. / 318.42 km/h). Ο Gadson έπεσε μία θέση στην κατάταξη του Countdown, στην 3η, αλλά είναι μόλις 9 βαθμούς πίσω από την κορυφή σε μία πολύ ανταγωνιστική τετράδα.
«Περνούσα ένα εξαιρετικό Σαββατοκύριακο μέχρι τους ημιτελικούς, οδηγώντας σταθερά και έχοντας την 1η ή 2η ταχύτερη μοτοσυκλέτα στα δύο πρώτα περάσματα. Δυστυχώς, καταστρέψαμε έναν κινητήρα στο τέλος του δεύτερου περάσματος και έπρεπε να βάλουμε έναν καινούργιο συμπλέκτη που δεν είχαμε ξαναχρησιμοποιήσει. Όταν άφησα τον συμπλέκτη, η μοτοσυκλέτα απλώς δεν ξεκίνησε σωστά στα πρώτα 100 μέτρα. Ήταν σκληρός τρόπος να χάσουμε», είπε ο Gadson.
«Ευτυχώς, ο Αγώνας Countdown έχει έξι περάσματα και όχι ένα. Ήμασταν καλοί στο πρώτο κομμάτι της πίστας όλη τη χρονιά. Τώρα έχουμε μια μοτοσυκλέτα που αποδίδει πολύ καλά και στο δεύτερο μισό της διαδρομής και αυτό ενισχύει την αυτοπεποίθησή μου. Οι βαθμοί είναι κοντά και όλοι επιτεύχθηκαν μέσα σε έναν Γύρο, οπότε θα επιστρέψουμε και θα πάμε στην Charlotte για να δούμε ποιος θα επικρατήσει».
Ξεκινώντας τον Αγώνα Countdown ως 1ος στη βαθμολογία μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος κανονικής περιόδου πριν από δύο εβδομάδες στην Ινδιανάπολη, ο Gaige Herrera ξεκίνησε την προσπάθειά του με χρόνο 6.745 δευτ. / 322.19 km/h το Σάββατο, εξασφαλίζοντας την κορυφαία θέση στην κατάταξη για 5η φορά φέτος και 28η στην καριέρα του.
Ο Gaige Herrera χάνει οριακά από τον νέο πρωτοπόρο της βαθμολογίας Matt Smith
Μετά από χρόνο 6.819 δευτ. / 319.13 km/h στο πρώτο πέρασμα (χωρίς αντίπαλο), ο Herrera σημείωσε χρόνο 6.851 δευτ. / 317.70 km/h στο δεύτερο πέρασμα, όπου ηττήθηκε από τον μετέπειτα νικητή του αγώνα, John Hall (6.806 δευτ. / 319.56 km/h). Η πρόωρη έξοδός του τον έριξε στη 2η θέση της βαθμολογίας μαζί με τον Hall, 6 μόλις βαθμούς πίσω από τον νέο επικεφαλής, Matt Smith.
«Προφανώς ήθελα να φύγω από εδώ διατηρώντας την πρωτοπορία στη βαθμολογία, αλλά αισθάνομαι ότι αυτή η πίστα έχει... τον αριθμό μου. Ο βασικός μου στόχος αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν να προσπαθήσω να κερδίσω εδώ. Είναι η μοναδική πίστα στους Αγώνες NHRA που δεν έχω κερδίσει ακόμη και με έχει νικήσει τα τελευταία χρόνια. Πήρα την 1η θέση στην κατάταξη και τους επιπλέον βαθμούς που τη συνοδεύουν και πηγαίναμε καλά σαν ομάδα στην αρχή του Σαββατοκύριακου, αλλά στο τέλος δυσκολευτήκαμε. Δοκιμάζουμε νέα πράγματα και μαθαίνουμε καθώς προχωράμε», δήλωσε ο Herrera.
«Το να πάμε στην Charlotte την επόμενη εβδομάδα θα είναι καλό. Είναι ένας σημαντικός Αγώνας φέτος και αυτό θα δημιουργήσει νέα δεδομένα για πολλούς οδηγούς, κάτι που νομίζω ότι με ευνοεί. Μου αρέσει επίσης το γεγονός ότι έχουμε τρεις Αγώνες συνεχόμενους, γιατί βοηθάει στο να μείνουμε σε ρυθμό και συγκεντρωμένοι στο τι πρέπει να κάνουμε για να συνεχίσουμε να μαζεύουμε βαθμούς».
Ο αρχιμηχανικός της ομάδας RevZilla/Motul/Vance & Hines Suzuki, Andrew Hines, δήλωσε απογοητευμένος που και οι δύο αναβάτες αποχώρησαν νωρίτερα απ’ ό,τι αναμενόταν, αλλά ανακουφισμένος που η μάχη στη βαθμολογία παραμένει ανοιχτή.
«Πρέπει να κλείσουν οι πληγές μας. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί η μοτοσυκλέτα του Gaige πήγαινε πιο αργά απ' ό,τι περιμέναμε. Δεν ήταν ο κινητήρας, τον αλλάξαμε για το δεύτερο πέρασμα, αλλά δεν βελτιώθηκε. Ίσως να έκανα κάτι λάθος στον υπολογιστή. Μετά, ο Richard κατέστρεψε έναν κινητήρα, πράγμα που επηρέασε και τον συμπλέκτη του και δυστυχώς μας έβαλε σε μειονεκτική θέση στον ημιτελικό. Ήταν μια δύσκολη ήττα», είπε ο Hines.
«Έχουμε πολλή δύναμη και μοτοσυκλέτες που τρέχουν στο υποχρεωτικό ελάχιστο βάρος. Προς το παρόν, δυσκολευόμαστε να τις κάνουμε να αποδώσουν όσο θέλουμε στα πρώτα 100 μέτρα της πίστας. Χάνουμε μέρος της απόδοσης στα τελευταία περάσματα των Αγώνων, ειδικά όταν η πίστα γίνεται πιο γλιστερή και δύσκολη στη διαχείριση. Θα είναι καλό να επιστρέψουμε αμέσως στη δράση και να ανακάμψουμε στην Charlotte, όπου έχουμε σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Πρέπει να βρούμε ξανά τη φόρμουλα για να πάμε γρήγορα».
Με 5 Αγώνες Countdown to the Championship να απομένουν, οι Herrera και Gadson βρίσκονται στη 2η (ισοβαθμία) και 4η θέση της κατάταξης με 2,178 και 2,175 βαθμούς αντίστοιχα.
Η ομάδα RevZilla/Motul/Vance & Hines Suzuki επιστρέφει στη δράση στις 18–21 Σεπτεμβρίου στον Αγώνα NHRA 4-Wide Carolina Nationals στο zMax Dragway, Concord, Βόρεια Καρολίνα.