Το γεγονός ότι στην Moto2 συμμετέχουν 42 αναβάτες με ίδιους κινητήρες έχει ανεβάσει κατακόρυφα τον συναγωνισμό, ωστόσο έχουμε ήδη παρατηρήσει ότι έχουν αυξηθεί τα ατυχήματα. Πόσο μάλιστα όταν στην πρώτη στροφή της πίστας προσπαθεί ο κάθε αναβάτης να πλασαριστεί στο γκρουπ των πρώτων. Οπότε αντιλαμβάνεται κανείς ότι οι στενές επαφές τρίτου τύπου αποτελούν συνηθισμένο φαινόμενο.
Ένας από τους αναβάτες που ανησυχεί ιδιαίτερα για την πιθανότητα πτώσης είναι ο Toni Elias που είναι ο πρωτοπόρος στην βαθμολογία της Moto2. Πρόσφατα η μοτοσυκλέτα του εξοπλίστηκε με ένα σπέσιαλ προστατευτικό της μανέτας του φρένου για να μην μπορεί να ενεργοποιηθεί χωρίς να το θέλει εκείνος. Κοινώς όταν βρεθεί μεταξύ άλλων αναβατών ή όταν κινείται με υψηλή ταχύτητα ανάμεσα στους πρωτοπόρους να μην φοβάται το πιθανό χτύπημα της μανέτας από την μοτοσυκλέτα κάποιου άλλου αναβάτη. Το σπέσιαλ προστατευτικό σχεδιάστηκε από την Rizoma. Σημειωτέων δε ότι το ίδιο προστατευτικό έχει τοποθετηθεί και στην μοτοσυκλέτα του Ivanov.