• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Ιταλικό GP Aragon (Mugello)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli – Προεπισκόπηση του Grand Prix της Ιταλίας
Στο Mugello
Νέα 18/06/2025 - 10:35

Το πίσω ελαστικό Pirelli SCX επιστρέφει στο προσκήνιο για τη Moto2 στο Mugello

Στο Ιταλικό Grand Prix, οι αναβάτες της μεσαίας κατηγορίας θα έχουν και πάλι στη διάθεσή τους την πολύ μαλακή επιλογή για το πίσω ελαστικό, η οποία χρησιμοποιήθηκε στη Χερέθ και το Λε Μαν

- Για το Grand Prix της Ιταλίας, η Pirelli θα διαθέσει και πάλι στους αναβάτες της Moto2 την πολύ μαλακή γόμα SCX για το πίσω ελαστικό, η οποία έκανε το επιτυχημένο ντεμπούτο της φέτος με την μεσαία κατηγορία στη Χερέθ και στη συνέχεια παρουσιάστηκε και στο Λε Μαν.   Και στα δύο Grand Prix που πραγματοποιήθηκαν, το SCX ήταν ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής - όντας η επιλογή όλων των αναβατών για τον αγώνα.   Το 2024, η μαλακή SC0, η οποία φέτος θα είναι η εναλλακτική λύση για το πίσω ελαστικό SCX, ήταν η επιλογή που χρησιμοποιήθηκε από όλους στον αγώνα.

- Το πολύ μαλακό SCX έχει πιο μαλακή γόμα από το μαλακό SC0, που είναι κατάλληλη για μεσαίες-υψηλές θερμοκρασίες και πίστες που δεν είναι πολύ επιθετικές απέναντι στα ελαστικά λόγω των χαρακτηριστικών της ασφάλτου και της διάταξης.   Είναι ένα ελαστικό για το οποίο η Pirelli έχει ήδη πληθώρα πληροφοριών, καθώς χρησιμοποιείται τακτικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike εδώ και αρκετά χρόνια.

- Στη Moto2™, οι δύο γόμες για το πίσω μέρος, η πολύ μαλακή (super soft) και η μαλακή, μπορούν να συνδυαστούν με τη μαλακή SC1 και τη μεσαία SC2 μπροστά.   Στη Moto3™, επιβεβαιώνεται η τυπική κατανομή που αποτελείται από μαλακή SC1 και μεσαία SC2 τόσο για μπροστά όσο και για πίσω.   Ως συνήθως, και οι δύο κατηγορίες θα έχουν επίσης ελαστικά DIABLO Rain (βρόχινα) διαθέσιμα για χρήση σε κακές καιρικές συνθήκες. 

Τρίτος γύρος της χρονιάς για την πολύ μαλακή γόμα SCX στην Moto2

"Μετά από μια πιο προσεκτική προσέγγιση το 2024, που υπαγορεύτηκε από το γεγονός ότι ήταν η πρώτη μας σεζόν, φέτος αποφασίσαμε να εισαγάγουμε την πολύ μαλακή γόμα SCX στην Moto2, η οποία έχει ήδη χρησιμοποιηθεί με επιτυχία εδώ και χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike και δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην κατηγορία Moto2 στον γύρο της Jerez της τελευταίας έκδοσης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Moto2 - το οποίο αγωνίζεται στο πλαίσιο του FIM Junior GP.   Πέρυσι, μάλιστα, παρατηρήσαμε ότι η μαλακή γόμα SC0 ήταν μακράν η πιο χρησιμοποιούμενη επιλογή για το πίσω μέρος, ενώ η μεσαία γόμα SC1 στις περισσότερες περιπτώσεις ήταν λιγότερο ανταγωνιστική και επομένως σπάνια χρησιμοποιούνταν.   Αυτή ήταν μια σαφής ένδειξη ότι θα μπορούσαμε επίσης να προσφέρουμε μια πιο μαλακή επιλογή, όπως η SCX, για να χρησιμοποιηθεί σε ορισμένες πίστες ως εναλλακτική λύση ή επιπλέον της μεσαίας.   Εφόσον πρόκειται για μια πολύ μαλακή λύση, δεν είναι κατάλληλη για όλες τις πίστες και οποιαδήποτε άσφαλτο, γι' αυτό και προς το παρόν την έχουμε δει σε δράση μόνο στη Jerez και το Le Mans.   Σε αυτές τις δύο πίστες έκανε πραγματικά τη διαφορά, επιτρέποντάς να βελτιωθούν σημαντικά τα ρεκόρ πίστας που είχαν σημειωθεί το 2024 με το SC0.   Τώρα θα έχουμε την ευκαιρία να το αξιολογήσουμε και στο Mugello, μια διαφορετική πίστα από τις προηγούμενες, όπου οι θερμοκρασίες θα μπορούσαν να είναι πολύ υψηλότερες''

« Προηγούμενο άρθρο

Το νέο supersoft ελαστικό της Pirelli κυριάρχησε στο Misano

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα