• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας - GP Aragon (Aragon)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα QJMOTOR SRT 600SX
Νέα Αγοράς 26/05/2025 - 10:14

Ακολουθεί δελτίο τύπου

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα SRT 600SX, την πιο πλήρη έκδοση του μεσαίου on/off μοντέλου της, με αναβαθμίσεις που ενισχύουν την ασφάλεια, την αισθητική και τη συνολική εμπειρία του αναβάτη. Βασισμένη στην προηγμένη SRT 550SX, η νέα έκδοση διατηρεί όλα τα στοιχεία που την ανέδειξαν στην κατηγορία, ενσωματώνοντας πλέον προβολείς ομίχλης στο στάνταρ εξοπλισμό, δαγκάνες Brembo, τετραπίστονες ακτινικές εμπρός, καθώς και νέο λογότυπο "600", σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μία πιο εξελιγμένη εποχή.

Η σχεδίαση της SRT 600SX εκφράζει την τεχνολογική υπεροχή και την adventure ταυτότητα του μοντέλου. Το επιθετικό φέρινγκ διαθέτει ενσωματωμένα LED φλας και φωτιστικά σώματα ημέρας, δημιουργώντας μια χαρακτηριστική εμπρόσθια όψη, ενώ η ζελατίνα ενσωματώνεται με ακρίβεια στη γραμμή του φέρινγκ, προσφέροντας προστασία χωρίς να αλλοιώνει τον κομψό σχεδιασμό. Η σιλουέτα, αποτέλεσμα της προσεγμένης γεωμετρίας του ρεζερβουάρ και της διαμόρφωσης του πλαισίου, ενισχύει τον έλεγχο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και προσδίδει ευελιξία στο αστικό περιβάλλον.


Ο εξοπλισμός ξεχωρίζει για την πληρότητα και τη λειτουργικότητά του: Προστατευτικά κάγκελα, θερμαινόμενη σέλα δύο επιπέδων, θερμαινόμενα γκριπ με ενσωματωμένα πλήκτρα στο τιμόνι, τρεις θύρες φόρτισης (USB, USB-C και 12V), μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 7” με Bluetooth και δυνατότητα mirroring, που επιτρέπει την προβολή εφαρμογών πλοήγησης απευθείας στην οθόνη. Οι σύγχρονοι διακόπτες διαθέτουν εργονομική διάταξη και εξαιρετική αίσθηση λειτουργίας, διευκολύνοντας τον έλεγχο και την πρόσβαση στο menu της οθόνης.



Η νέα SRT 600SX βασίζεται σε ένα ενισχυμένο χωροδικτύωμα που ενσωματώνει τον υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα ως ενεργό μέρος της συνολικής δομής. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο υψηλής ακαμψίας με μειωμένο βάρος. Το υποπλαίσιο είναι αφαιρούμενο, στοιχείο που προσθέτει πρακτικότητα σε επίπεδο σχεδίασης και συναρμολόγησης.
Η σταθερότητα και η αίσθηση ελέγχου ενισχύονται από το ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι και τις αναρτήσεις της Marzocchi. Ειδικότερα, η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41mm, ενώ πίσω η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με monoshock αμορτισέρ Marzocchi, με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς.

Η πέδηση έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά με δαγκάνες Brembo εμπρός και πίσω, προσφέροντας δύναμη και αίσθηση που ξεχωρίζει. Οι εμπρός τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκους 320mm, ενώ πίσω το σύστημα ολοκληρώνεται με δίσκο 260mm. Το δικάναλο σύστημα ABS διαθέτει επιλογή off-road λειτουργίας με πλήρη απενεργοποίηση, ιδανική για οδήγηση σε χωμάτινες διαδρομές. Το Traction Control System (TCS) διαθέτει επίσης δυνατότητα απενεργοποίησης για οδήγηση σε πιο απαιτητικές συνθήκες.


Οι ακτινωτοί τροχοί 19” και 17” διαθέτουν στεφάνια αλουμινίου και συνδυάζονται με tubeless ελαστικά Metzeler Tourance (110/80-19 εμπρός, 150/70-17 πίσω), τα οποία ενισχύουν τη σταθερότητα και προσφέρουν αξιόπιστη πρόσφυση σε μικτές συνθήκες. Οι βαλβίδες των τροχών υποστηρίζουν σύστημα παρακολούθησης πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών (TPMS), με τις σχετικές ενδείξεις να προβάλλονται στην οθόνη TFT.

Ο υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH αποδίδει 48 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., φτάνοντας το μέγιστο επιτρεπτό όριο της κατηγορίας Α2 (35kW), ενώ παράλληλα διαθέτει ροπή 53Nm στις 5.500 σ.α.λ., προσφέροντας δυναμική απόκριση και ευχάριστη απόδοση σε κάθε ταχύτητα. Ο στρόφαλος 270° συμβάλλει καθοριστικά στην ομαλή καμπύλη απόδοσης, βελτιώνει την απόκριση στις χαμηλές στροφές και προσφέρει αίσθηση δύναμης από χαμηλά, ενώ σε συνδυασμό με τη μελετημένη εξάτμιση παράγει χαρακτηριστικό ήχο που ενισχύει την εμπειρία οδήγησης. Με κατανάλωση στα 4,0l/100km (WMTC3), και ρεζερβουάρ χωρητικότητας 20,5 λίτρων, το μοντέλο υποστηρίζει υψηλή αυτονομία.


Η εργονομία της SRT 600SX χαρακτηρίζεται από προσεγμένο τρίγωνο θέσης οδήγησης, με τιμόνι μεταβλητής διατομής και ρυθμιζόμενες μανέτες. Η σέλα βρίσκεται σε ύψος 830mm και το συνολικό σχήμα προσφέρει ευκολία ελέγχου και καθημερινή ευχρηστία. Οι χούφτες με αλουμινένια μπάρα εξασφαλίζουν προστασία από καιρικά φαινόμενα και κλαδιά, ενώ η προστατευτική ποδιά από αλουμίνιο καλύπτει τα μηχανικά μέρη από πιθανή φθορά σε απαιτητικές συνθήκες.


Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας διαθέτει ενισχυμένη σχάρα με χειρολαβές για τοποθέτηση top case, ενώ οι πλαϊνές σχάρες έχουν αφαιρεθεί, διατηρώντας ένα πιο sport και καθαρό προφίλ. Η προσθήκη των προβολέων ομίχλης ενισχύει την ορατότητα σε νυχτερινές και ορεινές διαδρομές.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τόσο το κεντρικό όσο και το πλαϊνό σταντ, παρέχοντας ευκολία στη στάθμευση και το σέρβις, καθώς και μαρσπιέ τύπου off-road για ασφαλή στήριξη των ποδιών σε κάθε είδους έδαφος.

Η SRT 600SX ενσωματώνει όλη τη συσσωρευμένη εμπειρία και τεχνογνωσία της QJMOTOR, προσφέροντας ένα πακέτο υψηλής απόδοσης, εξοπλισμού και οδηγικής ποιότητας, χωρίς υπερβολές, αλλά με σαφή εστίαση στις απαιτήσεις του σύγχρονου αναβάτη. Είναι η μοτοσυκλέτα που φέρνει premium χαρακτηριστικά και σε συνδυασμό με την εκπληκτική τιμή - 5.695€ - το πακέτο SRT 600SX γίνεται καταπληκτική επιλογή και σημείο αναφοράς στη μεσαία κατηγορία on/off.

 


Επόμενο άρθρο »

To Zontes G368 διαθέσιμο για Test Ride

« Προηγούμενο άρθρο

TEST RIDE - QJMOTOR SRT 900SX

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
TO GP ΣΤΟ SILVERSTONE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο JOHANN ZARCO
  • O MARC MARQUEZ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
  • Ο MILLER KAI O OLIVEIRA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ