• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pedrosa: H Ducati χρησιμοποιεί καλύτερα τα ελαστικά από τους υπόλοιπους
Νέα 23/11/2022 - 12:45

Ο Pedrosa είναι δοκιμαστής αναβάτης στην ΚΤΜ στο πλευρό του Mika Kallio από το 2019 και από εκείνη την περίοδο έχει βοηθήσει τον Αυστριακό κατασκευαστή να κάνει σημαντικά βήματα για να γίνει μια συνεχής απειλή στα MotoGP.

Ωστόσο, η KTM για άλλη μια φορά δυσκολεύτηκε σε έναν συγκεκριμένο τομέα αυτή τη σεζόν που ήταν οι κατατακτήριες, αφήνοντάς τους πίσω σε σύγκριση με την Ducati που συχνά κυριαρχούσε στις δύο πρώτες σειρές με τέσσερις ή πέντε μοτοσυκλέτες.

Αυτό έκανε την δουλειά του Brad Binder και του Miguel Oliveira πολύ πιο δύσκολη την Κυριακή, ειδικά στην περίπτωση του Binder, που ήταν εξαιρετικά εντυπωσιακός στο ρυθμό αγώνα για μεγάλο μέρος της σεζόν.

Η αξιοποίηση στο έπακρο του πίσω μαλακού ελαστικού θα είναι το κλειδί για την KTM το 2023 και μιλώντας στο Speedweek.com, ο Pedrosa το τόνισε ως σαφές πλεονέκτημα της Ducati.

"Υπάρχουν δύο σημεία που ξεχωρίζουν", είπε ο Ισπανός. "Αν κοιτάξουμε τα δύο τελευταία χρόνια, οι κατατακτήριες ήταν συχνά ένα αδύνατο σημείο για εμάς".

"Μπορούσατε να δείτε ότι ήταν ευκολότερο για τους αναβάτες της Ducati να πάνε ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα με τα νέα, μαλακά ελαστικά. Ως αποτέλεσμα, έβαζαν και τις οκτώ Ducati πολύ μπροστά στο grid. Είναι πιο δύσκολο για τις υπόλοιπες ομάδες να είναι μπροστά στην σχάρα εκκίνησης".

"Η KTM ήταν εύκολο να ελεγχθεί και να είναι διαχειρίσιμη με μεταχειρισμένα ελαστικά. Αλλά με τα νέα ελαστικά δεν μπορούσαμε να κάνουμε μεγάλες βελτιώσεις στο χρόνο. Αυτό το αδύναμο σημείο μας εμπόδισε να φτάσουμε στις μπροστινές θέσεις εκκίνησης".

"Υπάρχουν προβλήματα με τα μπροστινά ελαστικά όταν ακολουθείς έναν αντίπαλο στο slipstream. Μετά η πίεση των ελαστικών ανεβαίνει σε τρελά ύψη - και χάνεις το κράτημα. Τότε δεν μπορείς πλέον να προσπεράσεις και να πάρεις επιπλέον θέσεις".

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του ο Pedrosa εμβάθυνε στο θέμα των ελαστικών και στο πώς μια συγκεκριμένη σύνθεση μπορεί να ευνοήσει μια συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα σε κάθε δεδομένη πίστα.

"Τα ελαστικά είναι σίγουρα ένα βασικό σημείο. Θα δείτε συχνά ότι η σύνθεση ταιριάζει καλύτερα σε έναν συγκεκριμένο τύπο μοτοσυκλέτας σε μια συγκεκριμένη πίστα", συνέχισε ο Pedrosa. "Στη συνέχεια, στην επόμενη φάση, μπαίνει ένα διαφορετικό μείγμα στην κατανομή· αυτό δίνει ταιριάζει καλύτερα σε μια άλλη μοτοσυκλετα".

"Από τη μια πλευρά, η Ducati επωφελείται γιατί έχει τις περισσότερες μοτοσυκλέτες στην πίστα και προφανώς χρησιμοποιεί καλύτερα τα ελαστικά από τον ανταγωνισμό. Οι άλλοι κατασκευαστές μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί μόνο εάν η σύνθεση ταιριάζει στη μοτοσυκλέτα τους".

"Αλλά αν η σύνθεση δεν εναρμονίζεται τόσο τέλεια με τη μοτοσυκλέτα, υπάρχουν προβλήματα. Αυτό ισχύει και για την KTM. Ίσως η Ducati βρήκε μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ των σκληρών και μαλακών συνθέσεων. Αυτό τις κάνει να αντιμετωπίζουν τις καταστάσεις καλύτερα. Αλλά αυτή είναι μόνο η σκέψη μου. Δεν ξέρω αν είναι σωστή".

Επόμενο άρθρο »

Αλλαγές στην ακαδημία VR46

« Προηγούμενο άρθρο

Αντιδράσεις των Γάλλων μοτοσικλετιστών στον υποχρεωτικό Τεχνικό Έλεγχο (ΚΤΕΟ)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα