Η Suzuki είχε ήδη κυκλοφορήσει μια σειρά video για τη νέα V-Strom 1000, οπότε είχαμε μια αρχική εικόνα για την νέα V-Strom και ήδη είχαμε προβλέψει ορισμένες από τις αλλαγές όπως αυτή της βελτίωσης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Σήμερα στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο η Suzuki στην έκθεση ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο μοντέλο και φυσικά περισσότερες φωτογραφίες.
Σχεδιαστικά θυμίζει το στυλ της Suzuki DR Big 750 της δεκαετίας του 80 με το χαρακτηριστικό ρύγχος, ειδικά η έκδοση ΧΤ με τους πιο έντονους χρωματικούς συνδυασμούς παραπέμπει άμεσα στην σειρά DR Big.
Όπως και το προηγούμενο μοντέλο έτσι και αυτό του 2020 θα είναι διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις την στάνταρ και την έκδοση ΧΤ που είναι πιο πλούσια εξοπλισμένη, έχει τροχούς με ακτίνες και προστατευτική ποδιά στον κινητήρα.
Η Σημαντικές διαφορές είναι:
- O κινητήρας 1.037 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5 έχει τώρα αυξημένη απόδοση στους 105,9 'ίππους από τους 99 της προηγούμενης έκδοσης.
- Ο πίνακάς οργάνων τώρα είναι με οθόνη LCD.
- Το γκάζι με σύστημα Ride By Wire που συνεργάζεται με το εξελιγμένο σύστημα Traction Control με 3 διαφορετικές διαμορφώσεις
- Φώτα και φλας LED
Η έκδοση XΤ έχει σαν στάνταρ τον παρακάτω πρόσθετο εξοπλισμό:
- Τροχοί αλουμινίου με ακτίνες
- Ρυθμιζόμενη, με μόνο ένα χέρι, ζελατίνα σε 11 θέσεις (η απλή έχει 3 θέσεις και χρειάζεται εργαλεία).
- Ποδιά προστασίαq του κινητήρα
- Προστατευτικές χούφτες για τα χέρια
- Διαφορετικούς καθρέπτες
- Εξελιγμένα ηλεκτρονικά με Cornering ABS, σύστημα Hill-Hold και Cruise Control
- Ρυθμιζόμενη σέλα από τα 850 μέχρι τα 870 χιλιοστά.




V-Strom 1050 ΧΤ



V-Strom 1050 ΧΤ

V-Strom 1050

V-Strom 1050