YAMAHA
Το καινούριο Super Tenere παρουσιάστηκε μέσω ενός γλυπτού. Η εταιρία των τριών διαπασών επέλεξε να δώσει μια εικόνα της νέας της μοτοσυκλέτας με αρκετά μυστικοπαθή τρόπο. Κρίνοντας λοιπόν από τα χαρακτηριστικά του εν λόγω γλυπτού, η μετάδοση θα γίνεται με άξονα, το μπροστινό σύστημα θα είναι upside down και τα φρένα θα περιλαμβάνουν ακτινικές δαγκάνες και δισκόπλακες – μαργαρίτα. Προφανώς, το νέο “περιπετειώδες” μοντέλο της Yamaha φιλοδοξεί να κονταροχτυπηθεί με τα ήδη καταξιωμένα BMW R 1200 GS και KTM 990 Adventure. Ο κυβισμός αναμένεται να είναι 1000 ή 1200cc.
Επίσης, στο Tokyo παρουσιάστηκε η νέα εκδοχή του κλασσικού πια SR400, ειδικά για την ιαπωνική αγορά.
Αξιοσημείωτο ήταν και το εντυπωσιακό, ξύλινο μοντέλο του νέου V-Max, που κοσμούσε το περίπτερο της Yamaha.
Tα βλέμματα επίσης, τράβηξε το εκκεντρικό, ηλεκτρικό δίκυκλο EC – f. Η συγκεκριμένη κατασκευή, σχεδιασμένη με γνώμονα πρωτίστως την προστασία του περιβάλλοντος, στοχεύει, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Yamaha, να προσελκύσει ανθρώπους που μέχρι τώρα αντιμετώπιζαν τα δίκυκλα με επιφύλαξη και σκεπτικισμό.
Ακόμη είδαμε το νέο υβριδικό που ετοιμάζει η Yamaha. Το HVX1 είναι ένα υβριδικό δίκυκλο, που σύμφωνα με την Yamaha συνδυάζει χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας και scooter. Ο κινητήρας είναι ο 250άρης του MAJESTY που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα έχει επιδόσεις ανάλογες με του Τ-ΜΑΧ 500.
Στην έκθεση του Tokyo ήταν και το πολυαναμενόμενο και πρωτοποριακό YZF 450. Με το συγκεκριμένο μοντέλο, Η Yamaha αντιστρέφει όλα όσα ξέραμε μέχρι τώρα τοποθετώντας την εισαγωγή του κινητήρα εμπρός από τον κύλινδρο και


