Στο τεύχος του περιοδικού μας που ήδη κυκλοφορεί στα περίπτερα της Αθήνας, μπορείτε να ενημερωθείτε για την Ducati Panigale V4, την οποία σε αποκλειστικποιτητα για την Ελλάδα, οδηγήσαμε στην Βαλένθια.
Ένα μικρό απόσπασμα από το σχετικό κείμενο αναφέρεται στον κινητήρα και το πλαίσιο:
Το βάρος του κινητήρα στα 64.5 κιλά, είναι μικρότερο από τους περισσότερους V2 κινητήρες της εταιρίας, αφού δεν χρειάζονται ιδιαίτερα ενισχυμένα υλικά σε κάποια σημεία και χωρίς να έχει γίνει χρήση τιτανίου πουθενά στο μοτέρ. Τελικά ο 4κυλινδρος αυτός είναι μόνο 2.2 κιλά βαρύτερος από τον V2 της 1299 και ελαφρύτερος από τους κινητήρες των Multistrada & Diavel! Με ανάγκη “Desmo Service” κάθε 24,000χλμ, μπορεί να καταλάβει κανείς ότι μιλάμε για ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο κινητήρα, παρά την κορυφαία απόδοση.
Το πλαίσιο ζυγίζει μόνο 4.2 κιλά, λέει ο Stefano Strappazzoni, υπεύθυνος όλου του πρότζεκτ. Το νέο αυτό πλαίσιο “Rolling Chassis”, είναι ουσιαστικά το “μη πλαίσιο” της Ducati, το οποίο είναι ιδιαίτερα πετυχημένο στις Panigale παραγωγής και τις αγωνιστικές των SBK και σύμφωνα με τους “κόκκινους” είναι πιο συμπαγές και ελαφρύ από το πλαίσιο δύο δοκών τύπου Deltabox, που χρησιμοποιείται στο MotoGP καθαρά για λόγους ευελιξίας της γεωμετρίας της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας εκεί, με τον κανονισμό του περιορισμένου αριθμού κινητήρων.
Πλήρες άρθρο στο MOTOGP WORLD #87!
