Κερδίζει πόντους η λύση της μίσθωσης κινητήρων σε μια προσπάθεια για αύξηση των συμμετοχών στη μεγάλη κατηγορία.
Στο περιθώριο του αγώνα της Indianapolis εκπρόσωποι της FIM, της Dorna και του MSMA (σύνδεσμος των κατασκευαστών που μετέχουν στα MotoGP) συζήτησαν το ενδεχόμενο της ενοικίασης μοτέρ 800cc σε ομάδες oι οποίες θα τα τοποθετούν στα δικά τους πλαίσια, από το 2011 και μετά.
«Κοιτάζοντας το μέλλον της κατηγορίας MotoGP, συζητάμε με τους κατασκευαστές για να δούμε πως θα προμηθεύσουν κινητήρες στις ομάδες. Θα είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος για να επεκτείνουμε το grid και να δώσουμε την ευκαιρία σε νέες ομάδες να έρθουν στο θεσμό, καθώς το κόστος θα μειωθεί», δήλωσε ο Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας (FIM), Vito Ippolito και πρόσθεσε: «Αυτή τη στιγμή, οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται στη σωστή κατεύθυνση και οι κατασκευαστές θα μπορούν να προσφέρουν πρωτότυπους κινητήρες από το 2011. Είμαστε ακόμα στη διαδικασία του προσδιορισμού του μέλλοντος του MotoGP και για τη FIM και τη Dorna, είναι κρίσιμο να πετύχουν καλύτερη σταθερότητα όσον αφορά τον αριθμό των συμμετοχών μακροπρόθεσμα, λαμβάνοντας υπόψη την τωρινή τεχνική και οικονομική κατάσταση».
Από την πλευρά του ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta είπε: «Με την παρούσα οικονομική κατάσταση, τη συνεχώς αναπτυσσόμενη τεχνολογία των MotoGP και αναζητώντας μέτρα για τη μείωση του κόστους, κάναμε μια πρόταση ώστε στη μεγάλη κατηγορία να συμμετέχουν μαζί κινητήρες 1000cc και οι τωρινοί των 800cc. O MSMA αναγνωρίζοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε έψαξε για μια άλλη λύση. Η πρόταση του MSMA έχει να κάνει με τη μίσθωση κινητήτων από το 2011 στις ομάδες σε μια προκαθορισμένη τιμή. Αυτή η λύση εφόσον υιοθετηθεί δεν θα επιφέρει νέα αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς καθώς οι κινητήρες θα είναι ίδιοι με τους σημερινούς, κάτι που θα βοηθήσει στη μείωση του κόστους. Ο MSMA μένει να ανακοινώσει τις τιμές της μίσθωσης και επίσης περιμένουμε μια συμφωνία με τους κατασκευαστές ώστε να μείνουν στο Πρωτάθλημα για μια συγκεκριμένη περίοδο. Όταν αυτά τα δύο στοιχεία τακτοποιηθούν, θα έχουμε μια θετική εξέλιξη για το μέλλον του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP».
Μια περίπτωση όπου είχαμε ενοικίαση κινητήρων απο κατασκευαστή σε ομάδα ήταν αυτή του Team Robert KR το οποίο το 2006 (990cc) και το 2007 (800cc) νοίκιαζε μοτέρ από την Honda και τα τοποθετούσε στα δικά του πρωτότυπα που είχε εξελίξει.

«Πράσινο» για την ενοικίαση κινητήρων από το 2011
Κερδίζει πόντους η λύση της μίσθωσης κινητήρων σε μια προσπάθεια για αύξηση των συμμετοχών στη μεγάλη κατηγορία...
Νέα 30/08/2009 - 17:51
Επόμενο άρθρο »
ΙNDIANAPOLIS: Νίκη Espargaro στα 125cc.
« Προηγούμενο άρθρο
INDY live: O De Angelis έκπληξη, ο Rossi δυνατός!
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Marc MARQUEZ | SPA | 344 |
2 | Alex MARQUEZ | SPA | 261 |
3 | Francesco BAGNAIA | ITA | 197 |
4 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 142 |
5 | Franco MORBIDELLI | ITA | 139 |
6 | Marco BEZZECCHI | ITA | 130 |
7 | Johann ZARCO | FRA | 104 |
8 | Pedro ACOSTA | SPA | 99 |
9 | Fermin ALDEGUER | SPA | 92 |
10 | Fabio QUARTARARO | FRA | 87 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 172 |
2 | Aron CANET | SPA | 163 |
3 | Diogo MOREIRA | BRA | 128 |
4 | Jake DIXON | GBR | 114 |
5 | Barry BALTUS | BEL | 114 |
6 | Deniz ÖNCÜ | TUR | 97 |
7 | Senna AGIUS | AUS | 92 |
8 | Celestino VIETTI | ITA | 79 |
9 | Albert ARENAS | SPA | 75 |
10 | Marcos RAMIREZ | SPA | 71 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 203 |
2 | Angel PIQUERAS | SPA | 130 |
3 | Alvaro CARPE | SPA | 129 |
4 | Joel KELSO | AUS | 110 |
5 | David MUÑOZ | SPA | 107 |
6 | Maximo QUILES | SPA | 106 |
7 | Taiyo FURUSATO | JPN | 77 |
8 | David ALMANSA | SPA | 66 |
9 | Luca LUNETTA | ITA | 63 |
10 | Dennis FOGGIA | ITA | 62 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία