Η πρόσφατη επαφή των ειδικών της Ilmor με το τμήμα μάνατζμεντ της ομάδας, συμπεριλαμβανομένου του Michael Bartholemy, αποσκοπεί σε ένα πλάνο συνεργασίας και υποστήριξης στο τεχνικό κομμάτι μιας ιδιωτικής ομάδας με μοτοσυκλέτες ZX-RR. Η διοίκηση της Ilmor επιμελήθηκε της κατάστασης με την Kawasaki, υπό την επιρροή του αφεντικού της Dorna, Carmelo Ezpeleta, στην προσπάθεια μιας “συμφωνίας διάσωσης” των John Hopkins και Marco Melandri να παραμείνουν στην σχάρα εκκίνησης του 2009.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του διευθυντή της Ilmor, Steve Miller, μια τέτοια συνεργασία είναι μεν δύσκολη, εφόσον η Kawasaki δεν είναι σε θέση να κατασκευάσει και να εξελίξει μόνη της τα απαιτούμενα εξαρτήματα για να υποστηρίξει επαρκώς όλη την αγωνιστική σεζόν του 2009. Ωστόσο, η τελική απόφαση είναι της Kawasaki, αφού η εταιρία της Ilmor είναι πρόθυμη να συνεργαστεί με μεγάλο ενθουσιασμό.
Η εταιρία της Ilmor Engineering ιδρύθηκε το 1984, γνωρίζοντας επιτυχίες στην Formula One και στους αγώνες Indy της Αμερικής, ενώ ήταν η πρώτη εταιρία που κατασκεύασε και εμφάνισε κινητήρα 800cc στα MotoGP και μάλιστα κόντρα στα 990cc του ανταγωνισμού, στα τέλη της σεζόν του 2006 με αναβάτη τον Garry McCoy.
        
Η Ilmor στα σκαριά συνεργασίας με την Kawasaki
                Τα διευθυντικά στελέχη της Ilmor Engineering επιβεβαιώνουν το σοβαρό ενδιαφέρον που εξέφρασαν σε ότι αφορά την εμπλοκή της εταιρίας στα MotoGP για το 2009, μέσω της ενεργής συνεργασίας της με την Kawasaki.
                Νέα 23/01/2009 - 10:05
            
        Πρωτοσέλιδο
    
    - 
                        
                        
                            MotoGP Portimão: Ποιος θα πάρει τα ηνία στην πίστα “rollercoaster”;  - 
                        
                        
                            WorldSSP: O Can Öncü εντάσσεται στην Pata Yamaha Ten Kate Racing για το 2026   - 
                        
                        
                            Yamaha Tmax 25th Anniversary: ο Βασιλιάς γιορτάζει 25 χρόνια  - 
                        
                        
                            H Italjet εισάγει επαναστατικές τεχνολογίες με το DRAGSTER 459 TWIN και το ROADSTER.   - 
                        
                        
                            H νέα SRT 500 RX της QJMotor έχει εντυπωσιακές προδιαγραφές  
                        Video από το motograndprix.gr
                    
                    
                
                        Βαθμολογία Οδηγών
                    
                    | No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί | 
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 | 
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 413 | 
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 291 | 
| 4 | Francesco BAGNAIA | ITA | 286 | 
| 5 | Pedro ACOSTA | SPA | 260 | 
| 6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 227 | 
| 7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 226 | 
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 186 | 
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 182 | 
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 146 | 
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί | 
| 1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 247 | 
| 2 | Diogo MOREIRA | BRA | 245 | 
| 3 | Aron CANET | SPA | 212 | 
| 4 | Barry BALTUS | BEL | 205 | 
| 5 | Jake DIXON | GBR | 190 | 
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 166 | 
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 141 | 
| 8 | Senna AGIUS | AUS | 133 | 
| 9 | Albert ARENAS | SPA | 127 | 
| 10 | David ALONSO | COL | 117 | 
 
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί | 
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 | 
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 251 | 
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 237 | 
| 4 | David MUÑOZ | SPA | 197 | 
| 5 | Joel KELSO | AUS | 183 | 
| 6 | Alvaro CARPE | SPA | 183 | 
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 163 | 
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 140 | 
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 134 | 
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 127 | 
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
                
                        .jpg)

                        




                                        
                                        
                                        
                                        
                                        


.png)

