• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H CFMoto 1000 MT-X θα αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία ADV
Νέα Αγοράς 21/10/2025 - 11:17

Η CFMoto αλλάζει αθόρυβα αλλά σταθερά τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η εταιρεία έχει κάνει τις επιδόσεις πιο προσιτές καθώς προσφέρει πραγματική ισχύ και τεχνολογία χωρίς υψηλή τιμή αγοράς.

Τόσο οι σπορ μοτοσυκλέτες όσο και αυτές που απευθύνονται σε όσους αναζητούν τη περιπέτεια εντός και εκτός δρόμου, η CFMoto έχει χτίσει μια φήμη για το ότι ξεπερνάει τις προσδοκίες προσφέροντας υψηλές προδιαγραφές.

Η CFMoto φαίνεται πρόθυμη να ανεβάσει τον πήχη και να ανεβεί κατηγορία στις μοτοσυκλέτες περιπέτειας. Και κάπου εδώ έρχεται η φημολογούμενη CFMoto 1000 MT-X που θα μπορούσε να ωθήσει τη μάρκα σε μια εντελώς νέα κατηγορία.

Σύμφωνα με όσα έχουν γραφεί στην ιστοσελίδα Motorrad Online, η 1000 MT-X θα χρησιμοποιεί έναν νέο τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με κυβισμό 1000 κ.εκ. Αναμένεται να αποδίδει περίπου 111 ίππους στις 8,500 σ.α.λ. και 10.7 kgm ροπής στις 6,250 σ.α.λ. Πρόκειται για εντυπωσιακή ισχύ για μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας, τοποθετώντας την στην ίδια κατηγορία με την Triumph Tiger 900. Οι αναβάτες μπορούν επίσης να περιμένουν quick shifter, πολλαπλά προγράμματα ελέγχου πρόσφυσης και σύγχρονα ηλεκτρονικά, που θα την κάνουν αντίστοιχη σε ποιότητα με ό,τι παράγεται στην Ευρώπη ή την Ιαπωνία.

Το πλαίσιο αναμένεται να βασίζεται στο ήδη δοκιμασμένο που χρησιμοποιείται στην 800 MT-X, το οποίο έχει αποδείξει ότι η CFMoto ξέρει να δημιουργεί μια αξιόπιστη πλατφόρμα που ανταποκρίνεται στις μικτές συνθήκες οδήγησης σε άσφαλτο και σε χώμα. Οι αναρτήσεις θα έχουν μεγάλη διαδρομή άνω των 200 χιλιοστών και δυνατότητα ρύθμισης. Η ψηλή σέλα σε συνδυασμό με τους κλασικούς τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, θα βοηθούν επίσης στην εκτός δρόμου χρήση. Παρά τον μεγαλύτερο κινητήρα, λέγεται ότι η μοτοσυκλέτα θα παραμείνει κάτω από τα 235 κιλά με υγρά, καθιστώντας την ανταγωνιστική ως προς την ευελιξία και την ισορροπία.

Οι φήμες για τον υπόλοιπο εξοπλισμό περιλαμβάνουν κορυφαία εξαρτήματα όπως φρένα Brembo, σύστημα cornering ABS της Bosch και έλεγχο πρόσφυσης, μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, καθώς και θερμαινόμενες χειρολαβές και σέλα για μεγαλύτερη άνεση. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν τις μεγάλες διαδρομές πιο απολαυστικές, ενώ αποδεικνύουν ότι η CFMoto δημιουργεί μοτοσυκλέτες που μπορούν να σταθούν ισάξια δίπλα στις καλύτερες.

Αν οι πληροφορίες είναι ακριβείς, η 1000 MT-X θα παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA τον Νοέμβριο του 2025, με την παγκόσμια διαθεσιμότητα να αναμένεται κάποια στιγμή το 2026. Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά αν κρίνουμε από τα προηγούμενα μοντέλα της CFMoto, πιθανότατα θα είναι σημαντικά χαμηλότερη από εκείνη των μεγάλων ανταγωνιστών της.

Για τους αναβάτες, αυτό θα μπορούσε να είναι άλλο ένα σημείο καμπής. Η ίδια εταιρεία που έκανε τις επιδόσεις προσιτές στη μεσαία κατηγορία, φαίνεται τώρα να στοχεύει να κάνει το ίδιο και για τις μοτοσυκλέτες περιπέτειας μεγάλου κυβισμού. Αυτό δείχνει ότι οι φιλοδοξίες της CFMoto δεν περιορίζονται μόνο στην προσιτή τιμολόγηση, αλλά στην καινοτομία και την αξιοπιστία.

 

Επόμενο άρθρο »

H Kove γράφει ιστορία!

« Προηγούμενο άρθρο

Harley Davidson Demo Truck 2025

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ