Από τις 25 του μηνός η καρδιά του σπορ θα χτυπάει στην πίστα της Ανδαλουσίας όπου θα διεξαχθεί το IRTA Test.
Το τριήμερο 25-27 ανήκει στις ομάδες και τους αναβάτες των 250cc και των 125cc, ενώ το Σαββατοκύριακο 28-29, στην πίστα θα βρεθούν οι εκπρόσωποι της κορυφαίας κατηγορίας.
Το... κλου των δοκιμών θα είναι το 45λεπτο shootout σε στιλ κατατακτήριων δοκιμών που θα γίνει το μεσημέρι της Κυριακής (σ.σ ξεκινάει στις 14.05 τοπική ώρα). Εκεί ο αναβάτης που θα σημειώσει τον καλύτερο χρόνο θα πάρει ως βραβείο

Το πόστερ του αγώνα που θα διεξαχθεί στη Jerez στις 3 Μαϊου
μια BMW M.Στο πρόσφατο παρελθόν το εν λόγω βραβείο έχουν κερδίσει οι Valentino Rossi, Casey Stoner και sete Gibernau. Και οι τρεις θα βρίσκονται στην πίστα διεκδικώντας ακόμα ένα αυτοκίνητο της Βαυαρικής εταιρίας.
Ομάδες και αναβάτες θα έχουν την ευκαιρία να ρυθμίσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες ενόψει του πρώτου GP που θα διεξαχθεί στις 14 Απριλίου στο Κατάρ υπό το φως των προβολέων.
Στο διάστημα που μεσολάβησε από τις δοκιμές του Κατάρ, το βάρος της δουλειάς μεταφέρθηκε στις βάσεις των μεγάλων κατασκευαστών όπου με βάση τα δεδομένα που είχαν στη διάθεσή τους αλλά και τις παρατηρήσεις των αναβατών προσπάθησαν να βελτιώσουν τους τομείς που υστερούσαν οι μοτοσικλέτες τους.
Ο Rossi βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση γεγονός που φάνηκε και στις δοκιμές. Η M1 είναι το πιο ολοκληρωμένο πακέτο του γκριντ, όμως το σημαντικότερο είναι ότι δεν αντιμετωπίζει προβλήματα τραυματισμών, σε αντίθεση με τους βασικούς του αντιπάλους τον Stoner και τον Pedrosa που έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά.
Για τον Αυστραλό αναβάτη της Ducati αυτό θα είναι ένα πολύ κρίσιμο τεστ για να διαπιστώσει την κατάσταση του καρπού του. Στο Κατάρ είχε βελτιωθεί αρκετά ωστόσο ακόμα πονούσε αρκετά. Το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει καταφέρει να «βγάλει» προσομοίωση αγώνα είναι ανησυχητικό...
Όσο για τον Pedrosa, αυτός δεν θα ταξιδέψει καν στην Ανδαλουσία μιας και βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης από τις πρόσφατες επεμβάσεις που υποβλήθηκε στο αριστερό του χέρι και στο αριστερό του γόνατο, μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε στο Κατάρ.
Θυμίζουμε ότι ο Ισπανός είχε χάσει και το περσινό IRTA Test λόγω τραυματισμού. Είχε ταξιδέψει στην Jerez, αλλά τελικά προτίμησε για προληπτικούς λόγους να μην μπει στην πίστα.
Απόντος του Pedrosa, το βάρος της εξέλιξης πέφτει πάνω στον ...πρωτάρη σε τέτοιες αποστολές, Andrea Dovizioso, αλλά και τον Τoni Elias της San Carlo Honda Gresini που φέτος θα έχει στη διάθεσή του μια εργοστασιακών προδιαγραφών RC212V.
Με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε να δούμε σε τι επίπεδο βρίσκεται ο Jorge Lorenzo με την άλλη M1 της Fiat Yamaha, αν ο Nicky Hayden έχει καταφέρει να βρει τα ...κουμπιά της απαιτητικής Ducati Desmosedici GP9, αλλά και το κατά πόσο οι τεχνικοί της Suzuki κατάφεραν να βελτιώσουν την τελική ταχύτητα της GSV-R, τομέα στον οποίο υστερούσε μέχρι πρότινος η ιαπωνική μοτοσικλέτα.
Τόσο οι μοτοσικλέτες της Suzuki όσο και αυτές της Tech3 θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά με τους νέους χρωματισμούς τους μετά τις συμφωνίες που έκλεισαν η μεν Suzuki με την Rizla η δε Τech3 με την Monster.
Aναλυτικά το πρόγραμμα του IRTA Test (σε ώρες Ελλάδας):
Tετάρτη 25/3
11.00-15.50: Ελεύθερες δοκιμές 250cc / 125cc
16.00-16.50: Ελεύθερες δοκιμές 250cc
17.00-18.00: Ελεύθερες δοκιμές 125cc
Πέμπτη 26/3
11.00-15.50: Ελεύθερες δοκιμές 250cc / 125cc
16.00-16.50: Ελεύθερες δοκιμές 250cc
17.00-18.00: Ελεύθερες δοκιμές 125cc
Παρασκευή 27/3
11.00-15.50: Ελεύθερες δοκιμές 250cc / 125cc
16.00-16.50: Ελεύθερες δοκιμές 250cc
17.00-18.00: Ελεύθερες δοκιμές 125cc
Σάββατο 28/3
11.00-19.00: Ελεύθερες δοκιμές MotoGP
Kυριακή 29/3
11.00-14.00: Eλεύθερες δοκιμές MotoGP
15.05-15.50: Επίσημες δοκιμές MotoGP για τo BMW M Award
16.15-19.00: Eλεύθερες δοκιμές MotoGP