Του Δημήτρη Διατσίδη
Με αφορμή τα σχόλια αρκετών αναγνωστών που μας έγραψαν για να μας συγχαρούν για την προσπάθεια του Fast & Safe Riding Experience, γράφω και μοιράζομαι τις σκέψεις πάνω στο θέμα των σχολείων που λειτουργούν στην Ελλάδα.
Υπάρχει σχολείο που ζητάει 300 Ευρώ την ημέρα για να προσφέρει μαθήματα υψηλού επιπέδου, με εκπαιδευμένους δασκάλους, με καλή οργάνωση και όλα τα σχετικά. Δικαίωμα του καθένα να ζητάει όσο θέλει για τις υπηρεσίες που προσφέρει θα μου πείτε και θα συμφωνήσω.
Μάλιστα στην περίπτωση του Kevin Schwantz Suzuki School που έγινε πέρυσι και στο οποίο είχα την οργανωτική ευθύνη σας διαβεβαιώνω ότι τα 900 Ευρώ για το διήμερο, που έπρεπε να πληρώσει κάθε μαθητής ήταν λίγα και ΔΕΝ κάλυπταν το συνολικό κόστος του σχολείου, αφού έπρεπε ο Schwantz, η διευθύντρια του σχολείου και 6 Αμερικανοί δάσκαλοι να ταξιδέψουν από την Ατλάντα των ΗΠΑ και να έλθουν στην Ελλάδα για να διδάξουν σε 34 μόνο μαθητές.
Στα ελληνικά δεδομένα με μόνο ένα δάσκαλο να έρχεται από χώρα της Ευρώπης (εισιτήριο 250 - 400 Ευρώ) και αμοιβή 1,500 Ευρώ περίπου (αν θεωρήσουμε ότι παίρνει όσα οι Αμερικανοί δάσκαλοι), με 10 – 12 Έλληνες που δουλεύουν για την οργάνωση και αμοιβές 4,000 Ευρώ περίπου με κόστος ενοικίασης πίστας 4,000 Ευρώ (Σέρρες διήμερο Σαββατοκύριακο υψηλή περίοδος) και με κόστος μεταφοράς και διανυκτερεύσεων όλων αυτών βαριά – βαριά 5,000 Ευρώ, έχουμε ένα σύνολο κόστους γύρω στις 15,000 Ευρώ.
Με 70 μαθητές την ημέρα που γίνονται τα μαθήματα, άντε βάζω 60, επί 300 Ευρώ που ζητούν, μιλάμε για 36,000 – 42,000 Ευρώ έσοδα το διήμερο, άρα κέρδη 21,000 – 27,000!
Καλή μπίζνα λοιπόν στο όνομα της ασφαλούς οδήγησης και μπράβο σε αυτούς που έχουν πείσει τους Έλληνες μοτοσυκλετιστές ότι αξίζει να τα δώσουν. Έχουν μάλιστα και χορηγούς που σίγουρα μειώνουν το κόστος που σημαίνει ακόμη περισσότερα κέρδη.
Όμως υπάρχουν και παράπονα από πολλούς. Για παράδειγμα το επίπεδο των δασκάλων τα τελευταία χρόνια έχει πέσει δραματικά. Καλό το γενικό πλαίσιο κάθε σχολείου αλλά αν ο δάσκαλος είναι ανορθόγραφος, πως θα μάθει ορθογραφία στο παιδί μας όταν πάει σχολείο;
Τα βλέπαμε όλα αυτά και έτσι αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε την Fast & Safe Riding Experience, με «οδηγούς» («leaders» θα τους λέμε) Πρωταθλητές Ταχύτητας και αγωνιζόμενους που γνωρίζουν πολύ περισσότερα από τον μέσο μοτοσυκλετιστή. Και μάλιστα έχουν την υπομονή και τη δυνατότητα να μεταφέρουν αυτήν την εμπειρία σε όσους το θελήσουν.
Κάνουμε και μεις τους υπολογισμούς μας. Κόστος πίστας για 4 & 5 Απριλίου 2,000 Ευρώ αμοιβές ατόμων οργάνωσης 3,000 Ευρώ, έξοδα διανυκτερεύσεων – μεταφοράς 1,500 Ευρώ, λάστιχα 1,000 Ευρώ, σύνολο 7,500 Ευρώ. Συμμετέχοντες 60 – 70 ανά ημέρα επί 87 Ευρώ, σύνολο εσόδων 10,500 – 12,200 Ευρώ. Να λοιπόν και κέρδη 3,000 – 4,700 Ευρώ, χωρίς χορηγούς.
Να λοιπόν και τα πρώτα έσοδα για το Ταμείο Αρωγής Μοτοσυκλετιστών, αφού όπως ανακοίνωσε η Fast & Safe Riding Experience ΔΕΝ θα γίνεται με σκοπό το κέρδος, αλλά με σκοπό όλοι εμείς που συμμετέχουμε στην προσπάθεια να δώσουμε κάτι πίσω και σε γνώσεις και σε χρήμα σε όσους μοτοσυκλετιστές το έχουν ανάγκη. Μάλιστα στη διάρκεια κάθε εκδήλωσης θα αναρτάται αναλυτικό χαρτί εσόδων – εξόδων ώστε ο καθένας να βλέπει πόσα ακριβώς χρήματα θα μπαίνουν στο Ταμείο Αρωγής.
Αυτά εγκαινιάζοντας τη στήλη μας «Απόψεις» στην οποία μπορεί να δημοσιεύονται και απόψεις όλων των μελών του MotoGrandPrix club, εφόσον εγκριθούν από τη σύνταξη του site, αφού σαφώς ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές απόψεις με υβριστικό περιεχόμενο.

300 Ευρώ; Μήπως μας δουλεύουνε;
Μιλάμε για 36,000 – 42,000 Ευρώ έσοδα το διήμερο, άρα κέρδη 21,000 – 27,000!
Νέα 22/03/2009 - 19:11
Επόμενο άρθρο »
Φωτογραφικό αφιέρωμα από το IRTA test
« Προηγούμενο άρθρο
Όλα έτοιμα για το IRTA Test
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Το πόστερ του Drudi για το Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini 2025
-
Tο Misano φιλοξενεί το MotoGP™ στον 16ο Γύρο του Πρωταθλήματος
-
Brembo - Τα φρένα στο Misano World Circuit Marco Simoncelli
-
Διπλός Πρωταθλητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος – DINOS31
-
Το σπορ σκούτερ Aprilia SR GT Replica του 2025 ανανεώνεται
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Marc MARQUEZ | SPA | 487 |
2 | Alex MARQUEZ | SPA | 305 |
3 | Francesco BAGNAIA | ITA | 237 |
4 | Marco BEZZECCHI | ITA | 197 |
5 | Pedro ACOSTA | SPA | 183 |
6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 161 |
7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 161 |
8 | Fabio QUARTARARO | FRA | 129 |
9 | Fermin ALDEGUER | SPA | 127 |
10 | Johann ZARCO | FRA | 117 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 217 |
2 | Aron CANET | SPA | 179 |
3 | Diogo MOREIRA | BRA | 175 |
4 | Barry BALTUS | BEL | 153 |
5 | Jake DIXON | GBR | 152 |
6 | Celestino VIETTI | ITA | 116 |
7 | Daniel HOLGADO | SPA | 112 |
8 | Deniz ÖNCÜ | TUR | 100 |
9 | Abert ARENAS | SPA | 96 |
10 | Senna AGIUS | AUS | 93 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 270 |
2 | Angel PIQUERAS | SPA | 206 |
3 | Maximo QUILES | SPA | 168 |
4 | David MUÑOZ | SPA | 163 |
5 | Alvaro CARPE | SPA | 149 |
6 | Joel KELSO | AUS | 132 |
7 | Taiyo FURUSATO | JPN | 103 |
8 | David ALMANSA | SPN | 101 |
9 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 100 |
10 | Valentin PERRONE | ARG | 98 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία