• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
17ος Αγώνας - GP Ιαπωνίας (Motegi)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η QJ Motor επανασχεδίασε την SRK 800 RR με πιο «αγωνιστικό» χαρακτήρα
Νέα Αγοράς 18/09/2025 - 13:00

Η QJ Motor αναβαθμίζει την SRK 800 RR ώστε να γίνει πιο σπορ και επιθετική. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει πλαίσιο αλουμινίου και πιο αγωνιστική εργονομία.

Οι κινέζικες μοτοσυκλέτες δέχονται συχνά έντονη κριτική ως φθηνές απομιμήσεις, ανάξιες σύγκρισης με Ιαπωνικές ή Ευρωπαϊκές, αλλά στην πραγματικότητα είναι αξιόπιστες και πραγματικά καλές.

Η αναβαθμισμένη έκδοση της μεσαίας supersport SRK 800 RR, δείχνει την προσπάθεια της εταιρίας να βελτιώνει με κάθε τρόπο τις μοτοσυκλέτες παραγωγής ώστε να γίνονται ολοένα και πιο ανταγωνιστικές.

Η είδηση έρχεται από τον Ben Purvis του Cycle World, ο οποίος εντόπισε τη νέα μοτοσυκλέτα σε πρόσφατα κατατεθειμένα έγγραφα έγκρισης τύπου στην Κίνα. Αυτό που εκπλήσσει είναι η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται η QJ Motor. Η SRK 800 RR μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησε στις εκθέσεις και ήδη βλέπουμε μια πιο αιχμηρή, πιο επιθετική έκδοση. Αυτός ο ρυθμός είναι ασυνήθιστος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και η QJ Motor εξελίσσεται γρήγορα.

Η απερχόμενη SRK 800 RR είχε μια μοναδική «διπλή προσωπικότητα». Οι αγοραστές μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα σε σκελετό από ατσάλι ή από αλουμίνιο και με τις δύο εκδώσεις να είναι ντυμένες με τα ίδια φέρινγκ. Η νέα γενιά καταργεί εντελώς την επιλογή του ατσαλιού, επενδύοντας αποκλειστικά στο πλαίσιο από κράμα αλουμινίου. Είναι η πιο έξυπνη κίνηση. Όχι μόνο ενισχύει τη θέση της μοτοσυκλέτας απέναντι σε Ιαπωνικούς και Ευρωπαϊκούς ανταγωνιστές, αλλά δείχνει επίσης ότι η QJ Motor θέλει η SRK να ληφθεί σοβαρά υπόψη ως καθαρόαιμη σπορ μοτοσυκλέτα.

Οπτικά, οι αλλαγές είναι εμφανείς. Το εμπρός μέρος έχει επανασχεδιαστεί με μια χαμηλότερα τοποθετημένη εισαγωγή ram-air, η οποία πλέον βρίσκεται ανάμεσα σε νέους προβολείς. Τα προηγούμενα φλας σε ελαστικές βάσεις έχουν αντικατασταθεί από πιο κομψά, ενσωματωμένα στους καθρέφτες. Τα μικρά φτεράκια έχουν δώσει τη θέση τους σε επιμήκη αεροδυναμικά βοηθήματα, τοποθετημένα στα πλαϊνά του φέρινγκ, προσδίδοντας μια πιο αγωνιστική σιλουέτα. Πίσω, το τελείωμα της ουράς είναι πιο λεπτό, με νέο πίσω φως και λιγότερο πλαστικό γύρω από τη θέση του συνεπιβάτη, υπογραμμίζοντας τις supersport προθέσεις της μοτοσυκλέτας.

Κάτω από το φέρινγκ, η μοτοσυκλέτα διατηρεί το αλουμινένιο ψαλίδι, τις αναρτήσεις Marzocchi και τα φρένα Brembo — ονόματα με βαρύτητα στους κύκλους των μοτοσυκλετιστών, τα οποία φέρνουν την SRK στο ίδιο επίπεδο με καθιερωμένες μάρκες από άποψη εξαρτημάτων. Το εμπρός φτερό είναι νέο, αλλά η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στην εργονομία.

Η πρώτη γενιά της SRK 800 RR είχε πιο καθημερινή οδήγηση, με σχετικά ψηλά γκριπ και χαμηλά μαρσπιέ. Η νέα έκδοση αλλάζει τελείως το προφίλ. Τα μαρσπιέ είναι ψηλότερα, τα γκριπ χαμηλότερα, τοποθετώντας τον αναβάτη σε πιο σκυφτή, «αγωνιστική» στάση, πιο κοντά σε Honda CBR600RR ή Yamaha R6. Είναι μια αξιοσημείωτη αλλαγή που φανερώνει ξεκάθαρα την πρόθεση της SRK για χρήση σε πίστα και για αναβάτες που θέλουν αυθεντική supersport εμπειρία.

Στην καρδιά της SRK 800 RR βρίσκεται ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 778cc της QJ Motor. O κινητήρας βασίζεται έντονα στην αρχιτεκτονική του CBR650R της Honda, μέχρι και στη διάμετρο των 67mm. Όμως η QJ Motor δεν αντέγραψε πλήρως, έκανε και κάποιες ρυθμίσεις. Τα πιο πρόσφατα έγγραφα έγκρισης αναφέρουν ισχύ 123 ίππων, ένας σεβαστός αριθμός που τοποθετεί τη μοτοσυκλέτα πιο πάνω από την Honda CBR650R (94 ίπποι).

Το βάρος (πλήρες με υγρά) αναφέρεται στα 205 κιλά, που είναι ανταγωνιστικό στην κατηγορία. Αν το συνδυάσουμε με ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως IMU 6 αξόνων, cornering ABS, traction control ευαίσθητο στην κλίση, quickshifter και ακόμα και παρακολούθηση πίεσης ελαστικών, τότε έχουμε ένα πακέτο που στέκεται επάξια δίπλα σε αντίστοιχες μεσαίες sport μοτοσυκλέτες. Αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι εξοπλισμός που συνήθως βλέπουμε σε πολύ πιο ακριβές μοτοσυκλέτες.

Η QJ Motor πλέον δεν πουλάει μόνο με βάση την τιμή, προσφέρει μια supersport με αξιόλογο πλαίσιο, ποιοτικές αναρτήσεις και φρένα, αξιόλογη ισχύ και σύγχρονα ηλεκτρονικά.

Και ενώ η QJ Motor δεν έχει δεκαετίες εμπειρίας στους αγώνες όπως η Yamaha, η Honda ή η Suzuki, με τις προσπάθειές της στην κατηγορία World Supersport μέχρι στιγμής είναι σε μέτριο επίπεδο, οι μοτοσυκλέτες της έχουν δείξει ότι μπορούν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των μεσαίων ομάδων. Συνδυάζοντας αυτό με επιθετικούς κύκλους ανάπτυξης προϊόντων και ανταγωνιστική τιμολόγηση, γίνεται ξεκάθαρο ότι οι Κινεζικές εταιρείες κλείνουν την ψαλίδα ταχύτερα απ’ ό,τι περίμεναν οι περισσότεροι.

Τελικά οι μοτοσυκλέτες από την Κίνα, όπως η QJ Motor SRK, θα είναι αυτές που θα κρατήσουν ζωντανό τον τετρακύλινδρο κινητήρα για την επόμενη γενιά, μιας και είναι δύσκολο να κρατηθεί στην μεσαία κατηγορία αυτός ο κινητήρας, τώρα που οι V4 εξελίσσονται για την μεγαλύτερη κατηγορία και οι τρικύλινδροι μαζί με τους δικύλινδρους εν σειρά για τη μεσαία και τη μικρότερη. Αν η επιλογή έχει να κάνει με τη διατήρηση του παλιού καλού τετρακύλινδρου στη λειτουργία και τον ήχο του, τότε ίσως να μην έχει τόση σημασία πού κατασκευάζεται. Είναι, σε κάθε περίπτωση, μια επιπλέον επιλογή για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας.


 

« Προηγούμενο άρθρο

Τώρα το Yamaha XMAX 300 Tech MAX με δώρο Keyless Βαλίτσα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα