• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
17ος Αγώνας - GP Ιαπωνίας (Motegi)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Acosta ταχύτερος τη Δευτέρα, η Yamaha κλέβει την παράσταση στο Misano
Αγώνες 15/09/2025 - 21:42

Ο αναβάτης της Red Bull KTM στην κορυφή των Δοκιμών, αλλά η νέα YZR-M1 με V4 κινητήρα γίνεται το επίκεντρο της συζήτησης τη Δευτέρα
 

Sprint. Grand Prix. Γιορτή. Δοκιμή. Τα συναισθήματα και οι πανηγυρισμοί του GP του Σαν Μαρίνο μπήκαν στην άκρη και λίγες ώρες μετά, επιστροφή στη δουλειά για τη Δοκιμή μετά τον Αγώνα. Μετά την απογοήτευση της Κυριακής, ο Pedro Acosta (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν ο ταχύτερος τη Δευτέρα, μπροστά από τους Alex Marquez (BK8 Gresini Racing MotoGP) και Marco Bezzecchi (Aprilia Racing).


KTM: Επιστροφή στη φόρμα μετά τις δυσκολίες του GP του Σαν Μαρίνο

Η KTM είχε ατυχία την Κυριακή, αλλά τη Δευτέρα ο Acosta μπήκε δυνατά από την αρχή και ήταν συνεχώς στην κορυφή των χρόνων. Ήταν 1ος τη δεύτερη περίοδο με ρυθμό κοντά στο φράγμα του 1:30 και ολοκλήρωσε με διαφορά 0.340s, παρότι δεν ήταν πλήρως ικανοποιημένος στις γρήγορες στροφές. Ο συναθλητής του, Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing), συνέχισε μέχρι την καρό σημαία και βελτιώθηκε προς το τέλος, τερματίζοντας 14ος.

Οι Enea Bastianini (Red Bull KTM Tech 3) και Maverick Viñales επίσης μπήκαν δυναμικά, με τον "The Beast" να δουλεύει σε διάφορες ρυθμίσεις και τον #12 να επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση του τραυματισμένου ώμου του. Ο Viñales βελτίωσε τον χρόνο του την τελευταία ώρα, δείχνοντας πως ο κόπος άξιζε. Ο Δοκιμαστής Dani Pedrosa (Red Bull KTM Factory Racing) επίσης συμμετείχε, δοκιμάζοντας νέο ψαλίδι και νέα πίσω εξάτμιση. Ο Bastianini ολοκλήρωσε 12ος, μία θέση μπροστά από τον Viñales, ενώ ο Pedrosa ήταν 21ος, μόλις 1.9s από την κορυφή.


DUCATI: Ο Pecco πέφτει με το παλιό αεροδυναμικό πακέτο, ο Alex Marquez 2ος

Ο Alex Marquez δούλεψε σε ηλεκτρονικά, σταθερότητα και είσοδο στροφών και ήταν ο ταχύτερος για την Ducati μένοντας ικανοποιημένος με τη 2η θέση. Ο συναθλητής του, Fermin Aldeguer, δούλεψε επίσης σε ηλεκτρονικά και έκανε και μερικές επιθέσεις χρόμου, κλείνοντας τη μέρα στη 10η θέση. Στην ομάδα VR46, ο Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) συνέχισε μέχρι το τέλος και ήταν 5ος, με τον συναθλητή του, Fabio Di Giannantonio, να τερματίζει 7ος, μόλις 0.156s πίσω.

Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) δοκίμασε συνδυασμό αεροδυναμικής του 2024 με πλαίσιο του 2025, προσπαθώντας να ξαναβρεί την αίσθηση που του έλειπε στους τελευταίους Αγώνες. Ήταν εντός δεκάδας, αλλά έπεσε στην πρώτη στροφή την τελευταία ώρα.

Marc Marquez

Ο Marc Marquez, επικεφαλής του Πρωταθλήματος, δούλεψε με διαφορετικά ψαλίδια για να βελτιώσει την έξοδο από τις στροφές. Τερμάτισε νωρίς λόγω του υψηλού κρατήματος στην πίστα μετά το GP της Κυριακής και ήταν 6ος, με τον Pecco στην 8η θέση. Ο Michele Pirro (Ducati Team) δοκίμασε ένα πολύ διαφορετικό και μειωμένο πακέτο μπροστινής αεροδυναμικής και κατέλαβε την 23η θέση.


Jorge Martin

Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ APRILIA: Ο ‘Bez’ συνεχίζει δυναμικά, ο Martin αισθάνεται άνετα

Μετά τους πανηγυρισμούς της Κυριακής, ο Marco Bezzecchi επέστρεψε στη δουλειά, δοκιμάζοντας πλαίσιο που είχε χρησιμοποιηθεί παλαιότερα σε συγκεκριμένη διάταξη και επανεξετάστηκε λόγω της εξέλιξης της RS-GP. Η Aprilia επίσης δούλεψε σε ηλεκτρονικά και χαρτογράφηση, κάτι που ανέφερε και ο Jorge Martin, ο οποίος επαίνεσε τη βελτίωση στην εργονομία και τη θέση των γκριπ στο τιμόνι.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής δήλωσε ότι η βασική ρύθμιση είναι στο 75% μετά τη Δοκιμή στο Misano και ήταν ικανοποιημένος, παρά μια πτώση αργότερα στη στροφή 8.

Raul Fernandez

Ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) έκανε πολλούς γύρους και ήταν εντός δεκάδας, ενώ ο συναθλητής του, Ai Ogura, δεν συμμετείχε λόγω της πτώσης του την Κυριακή. Τελικά, οι θέσεις ήταν: Bezzecchi 3ος, Fernandez 4ος και Martin 9ος, με όλες τις Aprilia στην πρώτη δεκάδα.


Luca Marini

HONDA: Επιβεβαίωση προόδου τη Δευτέρα

Ο Joan Mir (Honda HRC Castrol) δεν συμμετείχε λόγω πόνου από την πτώση της Παρασκευής, αλλά η Honda συνέχισε τη δουλειά με τον Luca Marini (Honda HRC CASTROL), ο οποίος δοκίμασε νέο πλαίσιο και διαφορετική πίσω αεροδυναμική, παρόμοια με αυτήν που είχε χρησιμοποιήσει νωρίτερα στη χρονιά. Ολοκλήρωσε στην 11η θέση. Ο Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) είχε παρόμοιο πρόγραμμα και συνέχισε μέχρι την τελευταία ώρα, τερματίζοντας 15ος, ενώ ο Somkiat Chantra (IDEMITSU Honda LCR) ολοκλήρωσε νωρίτερα στην 22η θέση.


Fabio Quartararo

ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ V4: Πλήρης εμφάνιση της Yamaha

Η ανάπτυξη του V4 της Yamaha ήταν το μεγάλο νέο της Δευτέρας στο Misano, με τους Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) και Jack Miller (Prima Pramac Yamaha MotoGP) να δοκιμάζουν τη μοτοσυκλέτα. Παρότι σε πρώιμο στάδιο, τα σημάδια ήταν ενθαρρυντικά, με όλους τους αναβάτες να συμφωνούν ότι το δυναμικό είναι ξεκάθαρο. Ο Quartararo ήταν 18ος με καλύτερο χρόνο 1’31.598 και, παρότι ο χρόνος δεν αντικατοπτρίζει την πλήρη εικόνα, είναι μια καλή βάση. Ο συναθλητής του, Alex Rins, έκανε καλύτερο χρόνο το πρωί και ήταν 17ος, 0.027s ταχύτερος από τον “El Diablo”, ενώ ο Miguel Oliveira (Prima Pramac Yamaha MotoGP) ήταν ο ταχύτερος της Yamaha με την 16η θέση και ο Miller πιο πίσω στην 19η.


Αυτό ήταν το τέλος ενός ακόμη back-to-back και ενός ακόμη ρεκόρ προσέλευσης στο Misano. Ραντεβού στο Motegi για τον επόμενο Aγώνα – εκεί όπου ο Marc Marquez έχει την ευκαιρία να κατακτήσει το στέμμα!


 

« Προηγούμενο άρθρο

Το GP του Misano και τα ενδιαφέροντα στατιστικά του!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα