• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Γνωρίζοντας την Sara Sanchez
Η πρώτη αναβάτρια που σχολιάζει το MotoGP
Αγώνες 14/10/2024 - 21:38

Η Sara Sanchez, αγωνίζεται με την Ομάδα 511 Terra&Vita Racing στο WorldWCR και είναι Ισπανίδα 26 χρόνων. Έχοντας κάνει μακρύ δρόμο για να φτάσει στο ελίτ επίπεδο, η Sara Sanchez είναι μια εξαιρετικά ταλαντούχα αναβάτρια.

Γεννήθηκε στη Βαρκελώνη και τώρα ζει κοντά στα Πυρηναία όρη, όπου περιγράφει τη ζωή της ως «πολύ κανονική ζωή». Ωστόσο, οι επιδόσεις της στην πίστα απέχουν πολύ από το μέσο όρο και δείχνει το ταλέντο της εδώ και πολλά χρόνια σε περιφερειακά και Εθνικά πρωταθλήματα στην Ισπανία και την Ιταλία, πριν ενταχθεί στο WorldWCR, για την ιστορική πρώτη σεζόν της νέας αυτής κατηγορίας.

Έχοντας ξεκινήσει να αγωνίζεται για πρώτη φορά πριν από 17 χρόνια, η Sanchez έχει εργαστεί επιμελώς για να βγει στην παγκόσμια σκηνή, ενώ περιγράφει και Αγώνες MotoGP από την πλευρά των αναβατών, αναλύοντας την τεχνική τους στο ραδιόφωνο της Καταλονίας.  

 

Όλα ξεκίνησαν από το μοτοκρός.

Η Sanchez απέκτησε για πρώτη φορά τη δική της μοτοσυκλέτα όταν της έκαναν δώρο μια μοτοσυκλέτα Honda 50cc μοτοκρός σε ηλικία επτά ετών, μια μοτοσυκλέτα που θυμάται να οδηγεί για πρώτη φορά σε μια πίστα κοντά στο σπίτι του παππού της στα περίχωρα της Βαρκελώνης. Μόλις δύο χρόνια αργότερα άρχισε να αγωνίζεται σε αγώνες ταχύτητας στο Copa Promo Velocidad RACC 50cc, όπου θα αγωνιζόταν για τα επόμενα τρία χρόνια, πριν περάσει σε περιφερειακά και Εθνικά πρωταθλήματα νεανίδων οδηγώντας μοτοσυκλέτες 70cc, 80cc και 125cc. Το 2016 κέρδισε το RFME Women's Open Yamaha 3R Cup και σύντομα άρχισε να αγωνίζεται πέρα ​​από την Ισπανία, τερματίζοντας δευτεραθλήτρια στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Γυναικών το 2021 και το 2022, πριν αγωνιστεί στην Ιταλία στο Εθνικό πρωτάθλημα SSP300 το 2023.

 

Ένας πατέρας που την οδήγησε στον χώρο της μοτοσυκλέτας

Ερωτηθείσα για την κύρια επιρροή στην επιδίωξη μιας καριέρας στους δύο τροχούς, η Sanchez παραδέχεται εύκολα ότι υπήρξε ένας κεντρικός χαρακτήρας που την υποστήριξε στην πορεία. «Όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες, η κύρια φιγούρα που κοιτάζω ήταν πάντα ο πατέρας μου», δηλώνει. «Ήταν αυτός που με μύησε σε αυτόν τον κόσμο, όχι μόνο επειδή είναι μοτοσυκλετιστής, αλλά απλώς επειδή αγαπά τις μοτοσυκλέτες και με έβαλε σε αυτόν τον χώρο. Δεν ήταν επαγγελματίας αναβάτης, ασχολείται απλώς με τις μοτοσυκλέτες, μερικές φορές πήγαινε σε πίστες όπου με έβαζε να οδηγήσω και είναι ένας μηχανικός που οι μοτοσυκλέτες είναι το στοιχείο του».

Από την οικογενειακή προσέγγιση στον σοβαρό ανταγωνισμό

Περιγράφοντας τη συνεχιζόμενη παρουσία της οικογένειάς της καθώς ανέπτυξε τις αγωνιστικές της ικανότητες, προσθέτει, «Ήμουν ένα πολύ τολμηρό παιδί, οπότε δεν είπα ποτέ όχι στις προκλήσεις. Δεν είχα ποτέ ομάδα στις junior κατηγορίες, η ομάδα ήταν μόνο ο πατέρας μου, η θεία μου και εγώ. Ο πατέρας μου φρόντιζε για όλα, ετοίμαζε τις μοτοσυκλέτες, ταξιδεύαμε όλοι μαζί στις πίστες, οπότε ήταν μια οικογενειακή ατμόσφαιρα. Στη συνέχεια, όταν ανέβηκα σε μεγαλύτερες κατηγορίες, είχα μια ομάδα και ο πατέρας μου ανέλαβε διαφορετικό ρόλο, δεν χρειαζόταν πια να είναι ο μηχανικός μου ή να οδηγεί όλα αυτά τα χιλιόμετρα σε κάθε Αγώνα. Θα εξακολουθούμε να κάνουμε Δοκιμές μαζί και φέτος, τώρα που κάνω πολύ περισσότερες και εξακολουθεί να είναι μαζί μου. Νομίζω ότι είναι ο πιο περήφανος πατέρας στον κόσμο που είμαι στο πρωτάθλημα! Έρχεται σε όλους τους Αγώνες».

 

 

Η Sara πέτυχε την παρθενική της νίκη στο WorldWCR στο Εστορίλ, πριν τον τελευταίο Γύρο της σεζόν.

 

 

 

Μαζί με τον πατέρα της που παρακολουθεί με αγωνία

Η Sanchez παραδέχεται ότι το να την παρακολουθεί να αγγίζει τα όρια στην πίστα δεν ήταν εύκολο για τον πατέρα της και ένας φόβος τραυματισμού την οδήγησε να σταματήσει την καριέρα της για μια παρατεταμένη περίοδο ως έφηβη, υπό τις συμβουλές του. «Πρέπει να είναι μια πραγματικά έντονη εμπειρία για εκείνον», παραδέχεται. «Είναι υπερβολικά νευρικός και νομίζω ότι δυσκολεύεται να με παρακολουθήσει. Όταν ήμουν νεότερη είχα ένα ατύχημα και σταμάτησα να οδηγώ για τρία χρόνια, από 15 ετών έως 18. Είχα μια πτώση στο Εστορίλ, δεν ήταν τόσο άσχημη, αλλά χτύπησα το κεφάλι μου και ο πατέρας μου φοβήθηκε. Όταν έφτασα σπίτι πούλησε όλες τις μοτοσυκλέτες και είπε ότι δεν ήθελε άλλο να ασχοληθεί με αυτές. Έτσι έκανα ένα διάλειμμα από τους Αγώνες. Όταν ήμουν 18, είχα την ευκαιρία να επιστρέψω και στην αρχή ο πατέρας μου είπε ότι δεν ήθελε να εμπλακεί, αλλά τελικά επέστρεψε στους Αγώνες και είναι μαζί μου, ενώ τώρα με ακολουθεί και με υποστηρίζει ξανά πλήρως».

Με πλήρη απασχόληση ως ελίτ αναβάτρια

Περιγράφοντας την άφιξή της στο WorldWCR και τον αντίκτυπο που είχε στην καθημερινή της ζωή, η Sanchez εξηγεί: «Μακριά από τους Αγώνες θα έλεγα ότι είχα μια αρκετά φυσιολογική ζωή. Τα πράγματα άλλαξαν λίγο φέτος με τη συμμετοχή μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αλλά θα έλεγα ότι εξακολουθεί να είναι μια αρκετά φυσιολογική ζωή όταν είμαι στο σπίτι. Δούλευα 40 ώρες την εβδομάδα σε ένα γραφείο, αλλά το άφησα για να επικεντρωθώ στο WorldWCR. Προηγουμένως συνδύαζα τη δουλειά μου με την οδήγηση και κατάφερα να το κάνω γιατί η εταιρεία και οι συνάδελφοί μου ήταν πραγματικά θετικοί όταν έπρεπε να πάω σε Αγώνες, αν και έπρεπε ακόμα να κάνω τις ώρες της δουλειάς. Οι συνάδελφοί μου ήταν καταπληκτικοί και έκαναν πολλές θυσίες για να με βοηθήσουν να πάω σε Αγώνες, έτσι θα είναι πάντα σαν οικογένεια για μένα. Κάνω κάποιες δουλειές για την εταιρεία του πατέρα μου τώρα, αλλά είναι λιγότερες ώρες και είναι πιο εύκολο να συμμετάσχω σε Αγώνες».

 

Σχολιάζοντας το MotoGP στο ραδιόφωνο της Καταλονίας

Εκτός από τους Αγώνες, τις Δοκιμές και την εργασία στην εταιρεία του πατέρα της, η Sanchez είναι επίσης στη δεύτερη σεζόν σχολιασμού του MotoGP για το ραδιόφωνο της Καταλονίας, όπου φέρνει την τεχνική και την οπτική του αναβάτη, στην περιγραφή του Αγώνα. Μετά από αρχικούς δισταγμούς, αγκαλιάζει πλέον πλήρως τον ρόλο της. «Είναι μια πολύ εμπλουτιστική εμπειρία, μου αρέσει», μοιράζεται. «Ακούω πολύ τα σχόλια όλων των αναβατών και τις συνεντεύξεις τους, για να ανακαλύψω τα συναισθήματά τους. Είναι λοιπόν ένας τρόπος που νομίζω ότι με βοηθά αργότερα στην πίστα γιατί αναλύω τις πίστες που δεν έχω τρέξει ποτέ και που δεν τις ξέρω, όπως αυτό το Σαββατοκύριακο που έχω να τρέξω στην Ιαπωνία και δεν την ξέρω, αλλά τη μελετώ. Η διάταξη, όλες οι στροφές, ποιες θέλουν δυνατά φρένα και ποιες όχι. Όλα αυτά λοιπόν με βοηθούν όταν είναι πίστες που γνωρίζω, τις αναλύω διαφορετικά, γιατί είναι τεχνικές πτυχές που αρέσει στον κόσμο να ακούει. Έτσι, συμβάλλει στην καθημερινότητά μου ως αναβάτρια, γιατί κάνω μια δουλειά για να βοηθήσω όσους ακούν για τους αγώνες και θέλουν να τους καταλάβουν.

 

Στο σπίτι της στη Gironella με τον ‘Gas’ τον σκύλο της

«Ζω σε μια μικρή πόλη κοντά στα βουνά που ονομάζεται Gironella», αποκαλύπτει η Sanchez. «Ζω μόνη μου, με τα παιδιά μου, εννοώ τη γάτα και τον σκύλο μου! Στην πραγματικότητα ο σκύλος μου ονομάζεται "Gas"! Ο συνδυασμός των Αγώνων με την καθημερινή ζωή και τους φίλους μου μπορεί να είναι δύσκολος. Πάντα συναντιούνται και κάνουν πράγματα και δεν μπορώ να είμαι μαζί τους συχνά. Σε όλα τα πάρτι γενεθλίων και τις συγκεντρώσεις, πάντα λέω ναι, θα είμαι εκεί, αλλά συχνά δεν μπορώ να τα καταφέρω λόγω Αγώνων και Δοκιμών. Οπότε το εκτιμώ πραγματικά όταν περνάω χρόνο μαζί τους».

 

Όπως τόσοι πολλοί… εμπνευσμένη από τον MM93

Περιγράφοντας τον θαυμασμό της για τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP™ Marc Marquez, η Sanchez σχολιάζει: «Πριν από τον τραυματισμό του Marc ήταν όλα υπέροχα, αλλά τώρα με όλα όσα συνέβησαν στην καριέρα του νομίζω ότι μπορούμε να δούμε περισσότερο το ποιος είναι. Νομίζω ότι αρχικά μου άρεσε ο Marc γιατί ήταν αυτός που κέρδιζε, είναι από εδώ και είναι ένας ζεστός άνθρωπος. Τώρα όμως μπορούμε να δούμε όλη τη θυσία και την προσπάθεια που έχει κάνει στην αθλητική του καριέρα για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή και να κερδίζει ξανά. Αυτό είναι τόσο μεγάλο κίνητρο, όταν περνάς μια δύσκολη στιγμή και νιώθεις ότι τα πράγματα δεν πάνε όπως πρέπει, απλά πρέπει να συνεχίσεις να παλεύεις για να τα διορθώσεις».

Λαμβάνοντας υποστήριξη από οπαδούς του WorldSBK και WorldWCR

Έχοντας συμμετάσχει σε τέσσερις Αγώνες WorldSSP300 ως αναβάτρια αντικατάστασης  το 2020 και το 2021, η Sanchez ήταν ήδη εξοικειωμένη με τη σκηνή του WorldSBK. Ωστόσο, είναι χαρούμενη που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε αυτήν την εναρκτήρια σεζόν του WorldWCR και έχει εντυπωσιαστεί από την υποδοχή της νέας κατηγορίας. «Ήμουν στο paddock στο παρελθόν, αλλά δεν ήταν το ίδιο, γιατί φέτος ο κόσμος γνωρίζει για το πρωτάθλημά μας και είμαστε πραγματικά γνωστές με την κατηγορία που έχουμε δημιουργήσει και που μπορεί να δεί ο κόσμος», λέει με ενθουσιασμό. «Οι θαυμαστές έρχονται να μας δουν, μπορούμε να νιώσουμε την υποστήριξή τους, μας ζητούν φωτογραφίες, μας ρωτούν πώς τα πάμε και μας παίρνουν συνεντεύξεις τα μέσα ενημέρωσης. Είναι υπέροχο να αισθάνεσαι την υποστήριξη των οπαδών και να βλέπεις ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για τους Αγώνες στο WorldWCR. Είναι καλό που είναι μέρος της δομής του WorldSBK και αυτό μας δίνει αναγνώριση, κάτι που είναι εξαιρετικό για τη συμμετοχή των γυναικών στους αγώνες μοτοσυκλέτας».

Επόμενο άρθρο »

Η RTL ELECTRIC και ο Takahisa Fujinami πέτυχαν νίκη στο ντεμπούτο

« Προηγούμενο άρθρο

Mε δεύτερη νίκη στο Εστορίλ ο Toprak

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ