Είχαμε δημοσιεύσει στο παρελθόν για τα διαφορετικά φέρινγκ των δύο εργοστασιακών αναβατών του HRC, του Dani Pedrosa και του Andrea Dovizioso που είχαμε κατασκοπεύσει στον αγώνα της Jerez. Πιο συγκεκριμένα είχαμε αναφέρει ότι η διαφορά τους εστιάζεται στο κεντρικό διαχωριστικό τμήμα της εισαγωγής του ram-air. Στην μοτοσυκλέτα του Pedrosa (και των λοιπών Honda) το διαχωριστικό είναι κοίλο με κλίση προς το εσωτερικό του διαχωριστικού. Στου δε Dovizioso το διαχωριστικό αποτελεί φυσική συνέχεια της επιφάνειας του φέρινγκ. Είναι πιθανό ότι το HRC εοεξεργάζεται διαφορετικά σενάρια στον τομέα της αεροδυναμικής και φυσικά της παροχής αέρα στο φιλτροκούτι.
Τελικά ποιοι αναβάτες χρησιμοποιούν το καινούργιο φέρινγκ; Ο Dovizioso και ο Pedrosaκαι ο Simoncelli το φορούσαν στον αγώνα του Mugello και στο Silverstone αυτοί είναι οι μόνοι οδηγοί που χρησιμοποιούν το καινούργιο φέρινγκ του HRC.
Οι υπόλοιποι, Melandri, De Puniet και Aoyama χρησιμοποιούν το παλαιότερο φέρινγκ με την διαφορετική εισαγωγή.



