• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στην Αλμερία παρουσιάζεται η Ducati Streetfighter V4
Τεστ-Μοντέλα 16/03/2023 - 22:59

 

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Η νέα Ισπανική πίστα της Ανδαλουσίας, ακριβώς δίπλα στην πίστα της Αλμερίας, φιλοξενεί τους δημοσιογράφους από όλες τις ηπείρους για να δουν και να οδηγήσουν τη νέα Streetfighter V4 της Ducati, που για το 2023, δέχεται κάποιες αναβαθμίσεις.

Αρχικά τα πράγματα που αλλάζουν σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο του 2020, φαίνονται λίγα, είναι όμως ουσιαστικά και βελτιώνουν την ήδη πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Είναι μια συνηθισμένη πρακτική των εταιριών, αφού δοκιμαστεί και στην πραγματική χρήση το κάθε μοντέλο και αφού οι εξελίξεις που γίνονται σε άλλα μοντέλα, βοηθούν στο να γίνει καλύτερη η κάθε μοτοσυκλέτα που οδηγούμε. Είναι και το γεγονός ότι κάθε δύο-τρία χρόνια πρέπει και για λόγους μάρκετινγκ να γίνεται κάποια αλλαγή.

Ο Luigi Mauro, επικεφαλής του τμήματος δοκιμών της Ιταλικής εταιρίας, μας εξήγησε ότι για παράδειγμα στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών της μοτοσυκλέτας, χρειάστηκαν πέντε χρόνια δοκιμών και αναλύσεων, για να φτάσουν σε μια τελειότητα και να μπορεί η νέα χαρτογράφηση του κινητήρα να είναι σε ένα επίπεδο τελειότητας, που πλησιάζει εκείνο του MotoGP, από όπου μάλιστα προέρχονται τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας που ο καθένας μας μπορεί να οδηγεί στο δρόμο ή σε μια πίστα. 

Για να δώσουμε ένα παράδειγμα, στο κλείσιμο του γκαζιού, που γίνεται πριν την είσοδο της στροφής, η ροπή μειώνεται, ώστε να βοηθηθεί ο οδηγός και να έχει πιο ομαλή είσοδο, πιο λίγη καταπόνηση και άρα με άνεση να βελτιώσει και τους χρόνους του σε μια πίστα.

Κατά τα άλλα το μοτέρ με τους 208 ίππους παρέμεινε ίδιο, με μόνο νέο καπάκι στο συμπλέκτη. Το σημείο έδρασης του ψαλιδιού ανέβηκε κατά 4 χιλιοστά, για καλύτερη συμπεριφορά στις εξόδους των στροφών κατά το άνοιγμα του γκαζιού. Η σέλα είναι λίγο πιο παχιά στα 60 χιλιοστά, για μεγαλύτερη άνεση. Το ρεζερβουάρ που μεγάλωσε κατά ένα λίτρο ως προς τη χωρητικότητα και διαμορφώθηκε ώστε να στηρίζει καλύτερα τα πόδια του οδηγού στη διάρκεια του φρεναρίσματος.

Αυτές είναι οι αλλαγές και σε λίγο θα δούμε πως επηρεάζουν την οδική συμπεριφορά στο τεστ που ξεκινά. Οι εντυπώσεις μας την Δευτέρα 20 Μαρτίου, καθώς υπάρχει εμπάργκο δημοσίευσης μέχρι τότε.του Δημήτρη Διατσίδη

Επόμενο άρθρο »

Η γοητεία της υπερβολής για την Ducati Streetfighter V4 SP2

« Προηγούμενο άρθρο

Ασφαλές, αλλά βαρύ το Piaggio MP3 530 hpe Exclusive

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ