Οι λόγοι της βούλησης για αποχώρηση έχουν να κάνουν με την οικονομική κρίση που μαστίζει την παγκόσμια αγορά αλλά και την απουσία καλών αποτελεσμάτων.
Ήδη από χθες ο μάνατζερ της Ιαπωνικής ομάδας στο ΜotoGP, o Michael Bartholemy, βρίσκεται στην Ιαπωνία για τελικές συζητήσεις με τη διοίκηση της Kawasaki, μετά από τη συνάντηση που είχαν οι 5 εταιρίες που συμμετέχουν στη μεγάλη κατηγορία (Honda, Yamaha, Ducati, Suzuki, Kawasaki) με τον πρόεδρο της DORNA κ. Carmelo Ezpeleta, για το μέλλον του δημοφιλέστερου και πιο συναρπαστικού αθλήματος του μηχανοκίνητου κόσμου.

Τα σενάρια είναι ουσιαστικά δύο: Α) η ομάδα να συνεχίσει όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο, είτε Β) ο Jorge "Aspar" Martinez να κατεβάσει μια ιδιωτική ομάδα με μοτοσυκλέτα της Kawasaki και οδηγό τον Αμερικανό John Hopkins που έχει και την υποστήριξη του ποτού «Monster».
O Marco Melandri στη δεύτερη περίπτωση μένει ουσιαστικά χωρίς ομάδα, παρά το συμβόλαιο με την Kawasaki! Σε μια τέτοια εκδοχή πιέζεται η ομάδα της Scot Honda να συμπεριλάβει τον Ιταλό οδηγό στις τάξεις της δίπλα στον Ιάπωνα Yuki Takahashi, που δεν τα πήγε και τόσο καλά στις πρώτες δοκιμές μετά το τέλος της σεζόν 2008.

Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν μείνετε συντονισμένοι για τα πιο έγκυρα νέα της υπόθεσης, κατευθείαν από την πηγή των γεγονότων.
Δημήτρης Διατσίδης

