• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Φινέτσα ή δύναμη;
Συγκριτικό: HONDA FORZA 350 – SYM MAXSYM 400
Τεστ-Μοντέλα 15/10/2021 - 18:05

Δύο καλοί “αντίπαλοι” στη μεσαία κατηγορία των scooter, προβάλουν τα πλεονεκτήματά τους για να προσελκύσουν το κοινό. Στην πράξη οι διαφορές τους είναι μικρές και η επιλογή θα έρθει αφού ανακαλύψει κανείς τι είναι πιο σημαντικό για τον ίδιο, στα επιμέρους σημεία.

 

Κείμενο: Χρήστος Στρατηγός

Φωτογραφία: Βασίλης Kωστάκος, Studio 42


Το πολύ καλό FORZA 300 στη δεύτερη και πιο επιτυχημένη μορφή, βρίσκεται στην αγορά από το 2018, ένα ΜΑΧΙ GT scooter που χρησιμοποιεί τον κινητήρα του SH 300 και καταφέρνει να συνδυάσει την ευελιξία της καθημερινής μετακίνησης και την άνεση στις μετακινήσεις που περιλαμβάνουν περισσότερα χλμ συνεχούς κίνησης, ιδανικό για αστική και περιαστική μετακίνηση.

Δυο χρόνια μετά ήρθε η ώρα για ανανέωση, περισσότερο λόγω ευρωπαϊκών προδιαγραφών και όχι τόσο γιατί το χρειαζόταν, γι’ αυτό το λόγο οι περισσότερες αλλαγές αφορούσαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα και όχι τόσο την εξωτερική εμφάνιση όπου το facelift είναι περιορισμένης έκτασης.

Από την πλευρά του MAXSYM 400, από το 2011 το λογότυπό κοσμούσε τα πλαϊνά ενός mega scooter, εμφανισιακά κλώνου του SUZUKI BURGMAN 650, ένα scooter που πάρα τις συνολικά μεγάλες διαστάσεις, ο πλούσιος εξοπλισμός, η ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και η προσιτή τιμή του χάρισαν αξιόλογες πωλήσεις.

Η δυναμική στην αγορά αλλάζει συνέχεια, ο ανταγωνισμός στα μεσαίου κυβισμού scooter είναι αρκετά μεγάλος και μια εταιρία σε αυτό το χώρο όπως η SYM δεν θα μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα χεριά.

Στην EICMA του 2019 η SYM παρουσίασε ένα τελείως διαφορετικής προσέγγισης scooter από το απερχόμενο μοντέλο αφήνοντας πίσω αντιγραφές και λύσεις του παρελθόντος, υιοθετώντας μοντέρνο σχήμα, πρακτικό μέγεθός, ηλεκτρονικό εξοπλισμό που ορίζει η εποχή και φυσικά σύγχρονες προδιαγραφές.

Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής

Ας δούμε τα scooter πιο αναλυτικά ξεκινώντας με το FORZA 350

Αν κοιτάξεις το μοντέλο γρήγορα από τις μπροσούρες ή από κοντά χωρίς να εστιάσεις, νομίζεις ότι είναι ακριβώς το ίδιο με το προηγούμενο, αυτό όμως δεν ισχύει: το εμπρός μέρος είναι ανασχεδιασμένο με προεκτάσεις άλλα και αεραγωγούς που καταλήγουν σε πιο αιχμηρό τελείωμα. Έχει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος της ζελατίνας και δυο εξαγωγές στην μέση που βοηθούν, σε συνδυασμό με την ηλεκτρική ρύθμιση της ζελατίνας, στην καλύτερη κάλυψη του αναβάτη άλλα και στο να ομαλοποιείται η ροή του αέρα γύρω του, επίσης πιο αεροδυναμικό σχεδιασμό έχουν και οι καθρέπτες.

Στο πλαϊνό μέρος τα καπάκια κάτω από τη σέλα έχουν αποκτήσει εκατέρωθεν από μια εξαγωγή αέρα και στη συνέχεια ένα μεγάλο νεύρο που κάνει το νέο FORZA να φαίνεται ποιο μυώδες και σπορ από το πλάι. Ανασχεδιασμένο είναι και το καπάκι της εξάτμισης συμβάλλοντας στην καλύτερη προστασία άλλα και στο να “γεμίσει” το πίσω μέρος του scooter, επίσης πιο αιχμηρή σχεδίαση έχει και το πίσω φωτιστικό σώμα.

Οι παραπάνω αλλαγές σε συνδυασμό με την άριστη ποιότητα δίνουν στο FORZA 350 πιο “premium” αίσθηση από το απερχόμενο μοντέλο.

Το MAXSYM 400 άλλαξε κατηγορία, από mega scooter έγινε maxi, στένεψε, έγινε πιο ελαφρύ, πιο ψηλό, πιο πρακτικό. Το σχήμα του είναι μακρόστενο, μοιάζει λίγο με του CITYCOM 300 κάνοντας το να φαίνεται αρκετά ευέλικτο στην αστική μετακίνηση. Το εμπρόσθιο μέρος αποτελείται από ένα ενιαίο φωτιστικό που προσδίδει μια σπορ νότα στο σκούτερ, θυμίζοντας παλαιότερη supersport μοτοσυκλέτα. 

Η ζελατίνα είναι πλέον ρυθμιζόμενη σε δυο θέσεις χωρίς χρήση εργαλείων (με το ένα χέρι). Στο τελείωμα του εμπρόσθιου βαμμένου μέρους υπάρχει κλίση προς τα έξω για την εκτροπή της ροής του αέρα προστατεύοντας τα πόδια του αναβάτη. 

Η κεντρική ποδιά του scooter είναι άβαφη και στο εμπρόσθιο μέρος της είναι ενσωματωμένα τα διάφανα φωτιστικά των φλας. Αποτελείται από καλής ποιότητας ματ πλαστικό και έχει δυο θέσεις για τα πόδια. Τα πλαϊνά καπάκια κάτω από τη σέλα είναι βαμμένα και καταλήγουν σε ένα πολύ όμορφο διάφανο φωτιστικό σώμα.

To αρκετά σύγχρονο σχήμα ολοκληρώνεται από την ιδιαίτερη για scooter trioval εξάτμιση και το πανέμορφο αλουμινένιο ψαλίδι. 

Η σέλα του scooter έχει καλής ποιότητας κάλυμμα με εμφανείς ραφές και λεπτομέρεια του brand της εταιρίας.

Η συναρμογή δεν είναι σε όλο το scooter στο ανώτατο σημείο της κλίμακάς, πέρα από αυτό όμως έχει αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής που φαίνεται ότι θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου. 
 

Θέση οδήγησης - Όργανα

Αναβάτης με ύψος 1.76 κάθεται στην άνετη σέλα του FORZA 350 σχετικά πάνω από το scooter, με το τιμόνι να φέρνει τα χέρια αρκετά κάτω από το ύψος του στήθους, δημιουργώντας θέση οδήγησης με το σώμα να βρίσκεται σε φυσικές γωνίες. Η σέλα και η ποδιά έχουν σωστό σχεδιασμό αφήνοντάς τα πόδια του αναβάτη να πατήσουν άνετα κάτω. 

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από δυο αναλογικές ενδείξεις για ταχύμετρο και στροφόμετρο, ανάμεσα τους υπάρχει οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις, παρέχοντας πληροφορίες από ώρα και εξωτερική θερμοκρασία, μέχρι χιλιόμετρα που απομένουν με την ποσότητα καύσιμου που έχει το ρεζερβουάρ.

Ο χειρισμός της οθόνης γίνεται από τον αριστερό διακόπτη που όμως θέλει λίγο προσοχή γιατί το χειριστήριο Β καταλαμβάνει τη θέση της κόρνας, με αποτέλεσμα κάποιες φορές αντί για κόρνα να αλλάζουμε τις ενδείξεις του πίνακα. Η ευκρίνεια του πίνακα οργάνων είναι πάρα πολύ καλή, ακόμα και κάτω από τον ήλιο. Πλέον υπάρχει επιλογή να ελέγχουμε διάφορες λειτουργίες του smartphone μας, μέσω του Honda Smartphone Voice Control, που όμως παρέχεται σαν αξεσουάρ. Η εκκίνηση με το smart key γίνεται χωρίς να χρειάζεται να βγάλουμε το κλειδί από την τσέπη ή τα πράγματα μας, αρκεί να είναι σε σημείο που μπορεί να το διαβάσει τοscooter.

Από την άλλη η θέση οδήγησης στο MAXSYM 400 τοποθετεί τον αναβάτη πιο ψηλά πάνω στο scooter, με το πιο φαρδύ και ψηλό τιμόνι να φέρνει τα χέρια λίγο πιο ψηλά και σε πιο ανοιχτή θέση από του FORZA 350, δίνοντάς καλύτερο μοχλό στους ελιγμούς.

Η σχετικά ψηλή (800mm) για scooter σέλα ενώ φαίνεται άνετη με αρκετό αφρώδες, περιμετρικά έχει ελάχιστο, με αποτέλεσμα εάν μετακινηθείς από το κέντρο της να νιώθεις ότι κάθεσαι πάνω σε πλαστικό, ταυτόχρονα με το αρκετό φάρδος της που ανοίγει τα πόδια, αναστήματα κάτω του 1.70 πατάνε στις μύτες των ποδιών. Για καθημερινή χρήση η σέλα είναι οκ, σε συνεχόμενη πολύωρη οδήγησή ίσως δημιουργήσει κάποιο θέμα.

Χάνοντας όμως κάπου, κερδίζεις κάπου άλλου. Ο χώρος κάτω από τη σέλα με το μεγάλο άνοιγμα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, έχει μεγαλώσει από τη μείωση του υλικού της σέλας, με αποτέλεσμα ενώ ο κατασκευαστής αναφέρει και δείχνει ότι χωράει jet κράνος στο εμπρόσθιο μέρος να χωράει σχετικά άνετα έναfull face σε medium νούμερο.

Ο πινάκας οργάνων έχει παρόμοια διάταξη με του FORZA 350. Αποτελείται από αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο και στη μέση τους υπάρχει μια lcd οθόνη με τις απαραίτητες ενδείξεις. Δεν έχει τόσες επιλογές όσο του FORZA 350, παρ’ όλα αυτά έχει ότι χρειάζεται ένας αναβάτης scooter για τις καθημερινές του μετακινήσεις.

Για την εκκίνηση του scooter και εδώ δεν χρειάζεται κλειδί αφού και το MAXSYM 400 είναι εφοδιασμένο μεkeyless σύστημα.

Στο δρόμο

Η λειτουργία του κινητήρα του FORZA 350 είναι βελούδινη. Ελάχιστοι μηχανικοί θόρυβοι διαφεύγουν στο περιβάλλον, το ίδιο ισχύει και για τους κραδασμούς που λάμπουν δια της απουσίας τους, ακόμα και με τοscooter πάνω στο κεντρικό σταντ.

Στο δρόμο το FORZA 350 επιταχύνει από στάση δυνατά και γραμμικά, ανεξάρτητα με το αν έχει στη σέλα του ένα ή δύο άτομα, η αυξημένη ροπή σε σχέση με το 300 διακρίνεται από χαμηλά και σε συνδυασμό με την άμεση απόκριση του κινητήρα και της μετάδοσης κάνει τo FORZA 350 ένα scooter που μπορεί να ανταπεξέλθει σχεδόν σε ότι περάσει από το μυαλό του αναβάτη, από καθημερινή αστική μετακίνηση μέχρι ταξίδια στο εθνικό δίκτυο.

Τα 120 km/h έρχονται αρκετά εύκολα στο κοντέρ, από εκεί και πάνω συνεχίζει να επιταχύνει με μειωμένο ρυθμό έως την τελική των 150 km/h.

Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα στην υψηλότερη θέση καλύπτει πλήρως τον αναβάτη με ύψος 1.76 με ελάχιστη ροή στο πάνω μέρος του κράνους, βοηθώντας τον να διατηρεί αρκετά υψηλή ταχύτητα χωρίς να τον ταλαιπωρεί ο αέρας.

Το Τraction Control που έχει επιλογή απενεργοποίησης, κάνει διακριτικά τη δουλειά του και με φρέσκα ελαστικά ακόμα και στην ελληνική άσφαλτο ελάχιστες φόρες θα επέμβει.

Η ποιότητα κύλισης είναι κλασική HONDA, δηλαδή άριστη.

Οι αναρτήσεις έχουν σχετικά σφιχτές ρυθμίσεις, χωρίς όμως να μεταφέρουν έντονους κραδασμούς, προσφέρουν σωστή πληροφόρηση και μόνο κοντά στην τελική παρουσιάζεται μια μικρή πλεύση από το πίσω μέρος του scooter, που μάλλον οφείλεται στο πλαίσιο.

Οι αντιδράσεις του συνολικά διακρίνονται για την ομοιογένεια και τη φιλικότητα προς τον οδηγό, ωστόσο παρά το σχετικά μικρό βάρος της κατασκευής και την καλή ρύθμιση στις αναρτήσεις, υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στις απότομες αλλαγές πορείας. 

Στο φρενάρισμα οι διπίστονες δάγκανες της Nissin προσφέρουν καλό φρενάρισμα – παρά το ένα δισκόφρενο μπροστά - με μια ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση να φτάνει στις μανέτες μετά από συνεχή χρήση, όχι απαραιτήτως κακό στην καθημερινή μετακίνηση. Η λειτουργία του ABS είναι μέσα στις καλύτερες που έχουμε οδηγήσει σεscooter έχοντας μικρά κενά και διακριτική επέμβαση. 

Από την πλευρά του το MAXSYM 400 αρχικά έχει το λεπτό – κλασικό – ήχο της μίζας, που σε όλα τα scooter SYM θέτει σε λειτουργία το μοτέρ. Εδώ τα πράγματα δεν είναι τόσο βελούδινα και ήσυχα όσο στο FORZA.Έχοντας το scooter στο κεντρικό σταντ παρατηρούμε κάποιους κραδασμούς να διαταράσσουν την ησυχία των καθρεπτών και τον κινητήρα να έχει μια τραχύτητα στη λειτουργία.

Ξεκινώντας αυτό που εντυπωσιάζει τον αναβάτη είναι η ακαριαία απόκριση του ψεκασμού της Keihin, η αίσθηση της γκαζιέρας, και η άμεση μετάδοση. Το πρώτο χαμόγελο ήρθε, η βαρετή δοκιμή ενός scooter γίνεται διασκεδαστική. Ανοίγοντας το γκάζι ακούγεται ο αέρας που περνάει από το φίλτρο, άλλα και η λίγο παραπάνω ελεύθερη εξάτμιση για EURO 5 προδιαγραφές, χωρίς όμως αυτά να γίνονται κουραστικά.

Περιστρέφοντας απότομα το γκάζι τα 399cc του SYM σε συνδυασμό με την ελληνική άσφαλτο και την αρκετή ροπή του κινητήρα από πολύ χαμηλά, βάζουν τo Traction Control σε λειτουργία επιταχύνοντας ταυτόχρονα τοscooter δυνατά, τόσο δυνατά που αναρωτιέσαι αν είναι παραπάνω κυβικά. Τα 140 km/h έρχονται αρκετά γρήγορα και συνεχίζει να επιταχύνει έως και τα 160km/h στο κοντέρ.

To εύρος λειτουργίας του κινητήρα σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη μετάδοση και την ακαριαία λειτουργία του φυγοκεντρικού συμπλέκτη, κάνει την καθημερινή μετακίνηση διασκέδαση. Σε όποιες στροφές (σε φυσιολογική κλίμακα) ανοίξεις το γκάζι, υπάρχει διαθέσιμη ροπή για ένα ασφαλές προσπέρασμα, έχοντας στη σέλα του ένα ή δύο άτομα.

Η ροπή στις χαμηλές στροφές κινεί το scooter με το ¼ του γκαζιού με ταχύτητες 60-80 km/h και μπορεί να σπάσει αρκετά εύκολα την πρόσφυση του πίσω τροχού. Το απότομο σε κάποιες συνθήκες Traction Control (που μπορεί να απενεργοποιηθεί), έχει ρόλο ύπαρξης σε αυτό το scooter. Η λειτουργία του είναι διακριτική και καταλαβαίνεις ότι ενεργοποιείται από την ενδεικτική λυχνία και το στιγμιαίο κόψιμο στον ήχο της εξάτμισης. Σε ελάχιστες περιπτώσεις και μετά από προσπάθεια υπό συνθήκες που δεν έχουν σχέση με καθημερινή μετακίνηση, δεν μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση και γίνεται απότομο και κοφτό στις αντιδράσεις του, δεν υπάρχει κανένας λόγος να το φέρετε σε αυτή την κατάσταση και απλώς το αναφέρουμε. 

Η κύλιση είναι καλή και επικρατεί ησυχία, εκτός από κάποιους ελάχιστους κραδασμούς που παράγονται από τα ράουλα της μετάδοσης και τον μάλλον σκληρό ιμάντα κίνησης.

Οι αναρτήσεις έχουν σφικτή ρύθμιση, με την εμπρόσθια να παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση και απόσβεση, ακόμα και σε κατσαρά οδοστρώματα, έχοντας προοδευτική λειτουργία.

Η πίσω ρυθμιζόμενη ως προς την προφόρτιση ανάρτηση περνώντας πάνω από κάποια ανωμαλία ή μικρή λακκούβα χωρίς γκάζι, καταφέρνει να αποσβέσει σωστά με ελάχιστο κραδασμό. Όταν γίνει το αντίθετο, περάσεις δηλαδή από κάπου με γκάζι που θα φέρει την ανάρτησή σε έκταση, η αντίδραση θα είναι ένας επώδυνος κραδασμός στη μέση του αναβάτη.

Δεν φταίει τόσο η ρύθμιση, άλλα η διάταξη που τα περισσότερα scooter έχουν και φυσικά δεν ενδεικνύεται για τα ελληνικά δεδομένα.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν να βγάλουν εις πέρας οι 2 τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, με 275mmδίσκους εμπρός και μια κλασική δαγκάνα με 275mm δίσκο πίσω και σε συνδυασμό με τις ρυθμιζόμενες ως προς την απόσταση μανέτες κάνουν το φρενάρισμα εύκολη υπόθεση υπό οποιαδήποτε ταχύτητα και συνθήκη για τοMAXSYM 400. 

Έχουν αίσθηση, δύναμη και σωστή πληροφόρηση για το πόσο δύναμη χρειάζεται να ασκήσει ο αναβάτης σε αυτά. 

Κλείνοντας, σε καλό οδόστρωμα αντιδρά σαν σύνολο, με γρήγορη γεωμετρία αλλά και σταθερότητα, ακόμα και στην τελική του, με ποιοτικό φρενάρισμα. 

Κινητήρες

Ο κινητήρας του FORZA 350 καλύπτει τις EURO 5 προδιαγραφές, ανέβηκε ο κυβισμός από τα 279cc στα 330ccαυξάνοντας παράλληλα την ιπποδύναμη και τη ροπή από τα 25,5 hp σε 29,2 hp και η ροπή αντίστοιχά από27,2ΝΜ / 7000 σε 31,5ΝΜ 7500.

Ο Κινητήρας του MAXSYM 400 διατηρεί μεγάλο μέρος των χαρακτηριστικών του όμοια με το προηγούμενο μοντέλο και αυτό γιατί υπήρχε μια καλή βάση με έναν αρκετά αποδοτικό κινητήρα με φυσιολογική κατανάλωση. Έτσι επανασχεδιάζοντας τον το εργοστάσιο τον βελτίωσε στα σημεία, επικεντρώνοντας στη μείωση των τριβών και του βάρους. Τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα είναι 34hp με 39.5ΝΜ ροπή στις 5250 rpm έναντι 34.5hp με 35.7ΝΜ στις 5500 rpm του παλιού. 

Τελικά ποιο;

Συνοψίζοντας, άμεση σύγκριση δεν θα είχε αντικειμενικό αποτέλεσμά, θα αδικήσουμε τα πολύ καλά χαρακτηριστικά και των δύο. Είναι εξίσου καλά scooter που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό, καλύπτοντας τις περισσότερες ανάγκες μελλοντικού πελάτη αυτής της κατηγορίας. Το HONDA έχει κορυφαία ποιότητα κατασκευής, άνεση, και πλούσιο για την κατηγορία εξοπλισμό. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή τιμολογιακή πολίτικη της HONDA κάνουν το FORZA 350 ιδανική αγορά για κάποιον που ψάχνει άνετο, πλούσια εξοπλισμένο scooter να μπορεί να συνδυάσει αστική και περιαστική μετακίνηση με καλή κάλυψη από τις καιρικές συνθήκες, με ένα όχημα φιλικό προς τον χρήστη.

Από την άλλη ο μελλοντικός αγοραστής δε θα πρέπει να αντιμετωπίσει το MAXSYM 400 ως μια ακόμη οικονομική πρόταση της SYM. Το scooter έχει χαρακτήρα, καταπληκτικό κινητήρα με μικρή κατανάλωση, καλή ποιότητα κατασκευής, αναρτήσεις που αδικούνται από την κατάσταση των ελληνικών δρόμων και κορυφαία φρένα. 

Δεν είναι τόσο άνετο και τόσο πλούσια εξοπλισμένο, προτάσσει όμως gadgets, όπως το πλαϊνό στάντ “χειρόφρενο” που κατά την γνώμη μας είναι πιο χρηστικό στην καθημερινή μετακίνηση με scooter από το να έχει κάποιος περισσότερες επιλογές στον πίνακα οργάνων (όπου στην πλειοψηφία τους ελάχιστες φορές θα ασχοληθούν με αυτόν σε καθημερινή βάση οι αγοραστές).

 

Ακολουθεί πινάκας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των scooter σε αντιπαραβολή, με πράσινο χρώμα εκεί που υπερτερεί το καθένα έναντι του άλλου.
 

 

  • Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    FORZA 350

    MAXSYM 400

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 

    Τετράχρονος

    Τετράχρονος 

    ΨΥΞΗ

    Υγρόψυκτο 

    Υγρόψυκτο

    ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒ

    1/4

    1/4

    ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

    PGM EFI

    KEIHIN EFI

    ΙΣΧΥΣ

    29,23/7500

    34/6750

    ΡΟΠΗ

    31.5 Nm/5250 rpm

    39.5 Nm/5250 rpm

    ΕΚΚΙΝΗΣΗ

    Μίζα

    Μίζα

    ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

    11,7 L

    13 L

    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

    3.4 / 100

    3.5 / 100

    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)

    2.147 x 754 x 1.507

    2.232 x 820 x 1.417

    ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

    780 mm

    800 mm

    ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

    184 kg

    215 kg

    ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

    1 Δαγκ δυο εμβ Nissin / Δίσκος 256mm ABS

    2 4εμβ ακτινικές/ 2 Δίσκοι 275mm ABS

    ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ 

    1 Δαγκ 1 εμβ / Δισκος 240mm ABS

    1 Δαγκ 1 εμβ / Δισκος 275mm ABS

    ΕΜΠ.ΑΝΑΡΤΗΣΗ

    Tηλ Πιρούνι 33 χλστ

    Τηλ Πιρούνι 41mm

    ΟΠ.ΑΝΑΡΤΗΣΗ

    Διπλά ρυθμ αμορτισέρ 

    Διπλά ρυθμ αμορτισερ

    ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ

    120/70-15

    120/70-15

    ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ

    140/70-14

    160/60-14

    ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

    150

    165

    ΚΙΛΑ/ΙΠΠΟ

    6,29

    6,32

    ΤΙΜΗ 

    6.150

    6.295

 

Επόμενο άρθρο »

SEAT Μό: O ήχος της σιωπής

« Προηγούμενο άρθρο

Tiger Sport 660

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ