Δυο εβδομάδες μετά τον Αγώνα της Formula 1, το MotoGP φτάνει στην Ιαπωνία για τον 16ο Γύρο της φετινής σεζόν και τον πρώτο από τους τρεις συνεχόμενους.
Η πίστα του Motegi κατασκευάστηκε το 1997 από την Honda και από το 1999 είναι μόνιμα στο Ημερολόγιο Αγώνων του MotoGP.
Διάσημη για τις πολλές αργές στροφές της, η συγκεκριμένη πίστα είναι πολύ απαιτητική στα φρένα, με τους δίσκους των 340χιλ να είναι υποχρεωτικοί για εκεί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας στέλνει η Brembo, η πίστα παίρνει 5 στα 5 από πλευράς δυσκολίας στα φρένα, τα οποία δεν προλαβαίνουν να κρυώσουν στις πολλές κλειστές στροφές.
Η πιο δύσκολη από τις πολλές δύσκολες στροφές της πίστας, είναι η 11 που βρίσκεται στο τέλος της πίσω ευθείας των 762 μέτρων.
Εκεί, οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας από τα 308χλμ/ώρα πέφτουν στα 86χλμ/ώρα φρενάροντας για 263 μέτρα.
Ο χρόνος που χρειάζονται για να φρενάρουν είναι 5,2’’ με μέγιστη επιβράδυνση στο 1,5g ενώ η μέγιστη δύναμη που ασκείται στη μανέτα είναι 7,6 κιλά.
Σημαντικό βαθμό δυσκολίας παρουσιάζουν και οι στροφές 3 και 5.