Casey Stoner, Ducati και Bridgestone λοιπόν στην pole position με χρόνο 1:35.520, σχεδόν ένα δευτερόλεπτο κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ ταχύτερου γύρου που είχε γίνει ποτέ στην πίστα με μαλακά λάστιχα. Ο συνδυασμός Dani Pedrosa, Honda, Michelin, δούλεψε για άλλη μια φορά πολύ καλά, δείχνοντας ότι στον αυριανό αγώνα μπορεί να παλέψει για κάτι καλό. Το ίδιο ισχύει και για τον Valentino Rossi και τη Yamaha με τα Bridgestone, αφού ο «γιατρός» δήλωσε ότι κάτι λείπει από την ομάδα στις ρυθμίσεις για να μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη, ειδικά σε κάποια σημεία της πίστας. Όμως να μην ξεχνάμε ότι και πέρυσι τη σωστή ρύθμιση τη βρήκε το πρωί της ημέρας του αγώνα.
O Nicky Hayden με τη μόνη Honda με πνευματικές βαλβίδες έδειξε ότι η υπόθεση αυτή εξελίσσεται καλά για το HRC, ανεβαίνοντας στην 4η θέση, ελάχιστα μπροστά από έναν πολύ καλό Randy De Puniet με την δορυφορική Honda LCR. Ο Colin Edwards με την Yamaha Tech3, για άλλη μια φορά έδειξε ότι βρίσκεται σε καλή φόρμα με την 6η θέση, συμπληρώνοντας τους μόνους 6 οδηγούς που βρίσκονται στο ίδιο δευτερόλεπτο. O Jorge Lorenzo με την άλλη εργοστασιακή Yamaha που ακολουθεί στην 7η θέση είναι 1.012 δευτερόλεπτα πίσω από το χρόνο του Stoner.
O John Hopkins με την Kawasaki, ήταν ο μεγάλος σημερινός άτυχος, όταν μετά από μια πτώση με πολλά χιλιόμετρα, έσπασε ένα κόκαλο στον αστράγαλο και κτύπησε και σε ένα παλιό του τραύμα και μαζί με τον Loris Capirossi θα είναι εκτός αγώνα αύριο. Εκτός «αγώνα» φαίνεται να είναι και πάλι ο Melandri που έχει την τελευταία θέση στην