Από όλες τις ομάδες που συμμετέχουν στο φετινό πρωτάθλημα, η Kawasaki είναι η μόνη εταιρία που δεν έχει κερδίσει ούτε έναν αγώνα από τη μετάβαση σε τετράχρονα το 2002 – και μάλιστα φέτος η εταιρία δεν υποστηρίζει επίσημα την προσπάθεια του Ιταλού στην ομάδα της Hayate.
Παρ’ όλα αυτά, ο Melandri φτάνει στη Βρετανία αυτό το σαββατοκύριακο, με 70 βαθμούς, ενώ πέρσι σαν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati, είχε μάζεψει μόλις 51 βαθμούς ολόκληρη τη χρονιά. Επίσης, προηγείται τόσο του αντικαταστάτη του στη Ducati, Nicky Hayden όσο και του εργοστασιακού αναβάτη της Honda, Andrea Dovizioso.
“Πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, αν κάποιος μου έλεγε ότι σε αυτό το σημείο θα είμασταν έκτοι, και μπροστά από έναν αναβάτη του HRC και έναν εργοστασιακό αναβάτη της Ducati, δε θα το πίστευα με τίποτα.”, παραδέχτηκε ο Ιταλός.
“Δε νομίζω ότι μπορώ να τελειώσω τη χρονιά έκτος, αλλά ακόμα κι έτσι είναι σαν όνειρο για εμένα.”, συμπλήρωσε. “Με αυτή τη μοτοσυκλέτα, η οποία μάλιστα δεν έχει εξελιχτεί, πραγματοποιούμε καλούς αγώνες και δίνουμε μάχες. Είμαι ικανοποιημένος και ανυπομονώ για αυτό το σαββατοκύριακο.”
Ο Melandri, που τερμάτισε δεύτερος στο Γαλλικό Grand Prix, σε μικτές συνθήκες, στεγνού, βρεγμένου, και οδήγησε για λίγο τον αγώνα της πατρίδας του στο Mugello, φημολογείται ότι θα επιστρέψει στην ομάδα Honda Gresini, για το 2010.
