Οι τελευταίες πληροφορίες που έρχονται από το Sachsenring αναφέρουν ότι ο Ισπανός είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με την Ducati. Μάλιστα ισπανικά δημοσιεύματα δίνουν 80% πιθανότητες να συνεργαστεί ο Martinez με την μπολονέζικη φίρμα, αλλά αφήνουν και ένα παράθυρο ανοιχτό για την Honda, με τις πιθανότητες να μην ξεπερνούν πάντως το 20%.
Στόχος του παλιού Παγκόσμιου Πρωταθλητή είναι να κατεβάσει δύο αναβάτες στο Πρωτάθλημα της μεγάλης κατηγορίας του χρόνου. Αν δεν τα καταφέρει -θα εξαρτηθεί από το αν η εταιρία με την οποία θα συνεργαστεί θα του διαθέσει τέσσερις μοτοσυκλέτες- τότε θα έχει έναν αναβάτη. Ο εκλεκτός του Martinez είναι ο Alvaro Bautista ωστόσο ο πιτσιρικάς εμφανίζεται επιφυλακτικός σχετικά με την Ducati καθώς η μοτοσυκλέτα της είναι απόλυτη. Επιπλέον ο πιτσιρικάς θέλει εξασφαλισμένη εργοστασιακή θέση στη συνέχεια μετά την πρώτη του σεζόν ως rookie.
Οι Ισπανοί αναφέρουν ότι ο MotoGP Project Manager της Ducati, Livio Suppo ενδιαφέρεται έντονα για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2006 στα 125cc και είναι διατεθειμένος να του προσφέρει θέση στην εργοστασιακή ομάδα το 2011.
To Team Aspar όμως δεν είναι και η μοναδική επιλογή του Bautista καθώς o 24χρονος έχει στα χέρια του την πρόταση της Rizla Suzuki, της μοναδικής εργοστασιακής ομάδας που μπορεί το 2010 να προσλάβει έναν rookie.
Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με τον νέο κανονισμό που θα τεθεί σε ισχύ από του χρόνου ένας πρωτοεμφανιζόμενος στην κορυφαία κατηγορία αναβάτης δεν θα μπορεί να τρέξει με εργοστασιακή ομάδα. Μοναδική εξαίρεση είναι η Rizla Suzuki η οποία δεν έχει κάποια «δορυφορική» ομάδα.