Η πίστα της Laguna Seca είναι σύμφωνα με τους οδηγούς η πιο δύσκολη και πιο ιδιαίτερη πίστα του Παγκοσμίου.
Αρχικά είναι από τις ελάχιστες αριστερόστροφες: Indianapolis, Valencia, Philip Island, Sachsenring, είναι η άλλες που έχουν περισσότερες αριστερές στροφές.
Δεύτερον έχει τα περισσότερα σαμαράκια και αλματάκια από κάθε άλλη πίστα. Οι μοτοσυκλέτες πρέπει να έχουν πολύ μαλακές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις για να τα απορροφούν όλα αυτά και παρά τις ρυθμίσεις αυτές οι σούζες είναι συχνό φαινόμενο, αφού αν η ρύθμιση των ηλεκτρονικών που περιορίζουν τη σούζα είναι πολύ έντονη, τότε κόβει και από την δύναμη στις εξόδους των στροφών. Ακόμη και στα φρεναρίσματα υπό κλίση, ο πίσω τροχός είναι στον αέρα, λόγω αναπηδήσεων, αλλά και επειδή φρενάρουν οριακά οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου!
Είναι η μικρότερη σε μήκος πίστα του ΜotoGP, με διαδρομή μόλις 3,610 μ., τη στιγμή που για να πάρει μια νέα πίστα αγώνες πρέπει να έχει μήκος πάνω από 4,000 μ. Με 61 μ. περισσότερα η 2η μικρότερη είναι το Sachsenring, ενώ η μεγαλύτερη είναι αυτή της Μαλαισίας με μήκος 5,548 μ.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η Laguna Seca έχει στις τάξεις της τη δυσκολότερη και πιο ιδιαίτερη στροφή του κόσμου. Την περίφημη «Corkscrew», το «τιρμπουσόν», όπως λέγεται αυτή η σπειροειδής κατηφορική αριστερή – δεξιά στροφή, στην οποία φθάνεις με σχεδόν 250 χλμ/ώρα – χωρίς να βλέπεις καθόλου την είσοδό της – φρενάρεις 260 μ. πριν τη στροφή, για 6.1’’ δευτερόλεπτα, με μέγιστη επιβράδυνση 1.4 g, για να φτάσεις τελικά στην κορυφή που είναι η είσοδός της με 90 χλμ/ώρα! Από εκείνο το σημείο η κλίση της αριστερής στροφής είναι 25%!

Αυτές λοιπόν είναι οι ιδιαιτερότητες της πίστας που πέρυσι έδωσε την πιο συναρπαστική μάχη του Πρωταθλήματος, την αξέχαστη μονομαχία Rossi – Stoner, την οποία θα μπορεί να απολαύσει και να κρατήσει στη βιβλιοθήκη του, κάθε Έλληνας μοτοσυκλετιστής, αφού το περιοδικό motoGP world πήρε τα δικαιώματα του σχετικού DVD, το οποίο θα κυκλοφορήσει μαζί με το επόμενο τεύχος την 1η Αυγούστου!
