Η Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIM) εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την πρόθεση της Bimota να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK το 2014, τονίζοντας ότι είναι ακόμα υπό συζήτηση η απόφαση να της επιτραπεί η συμμετοχή.
Πάντως, παρά το γεγονός ότι η ανακοίνωση της Bimota είναι καλοδεχούμενη, τα ερωτήματα αναφορικά με την καταλληλότητα της BB3 παραμένουν. Χαρακτηριστικό μάλιστα της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι αν και η ανακοίνωση της Bimota για επιστροφή της στα SBK συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας, εν τούτοις η είδηση αυτή δεν συμπεριλήφθηκε στο επίσημο site του Πρωταθλήματος.
Για να πάρει την έγκριση, πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένοι κανόνες, οι οποίοι για μοτοσυκλέτες Superbikes είναι οι εξής:
- Ο κατασκευαστής πρέπει να έχει βγάλει στην παραγωγή τουλάχιστον 125 μοτοσυκλέτες πριν την homologation. Σ' εκείνο το χρονικό σημείο, οι μοτοσυκλέτες πρέπει να πωλούνται κανονικά στο κοινό.
- Μέχρι της 30 Ιουνίου της αγωνιστικής σεζόν, πρέπει να έχουν φτάσει τουλάχιστον τις 500 μοτοσυκλέτες.
- Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου της αγωνιστικής σεζόν, πρέπει να έχουν φτάσει τουλάχιστον τις 1000 μοτοσυκλέτες.
- Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου της επόμενης αγωνιστικής σεζόν, πρέπει να έχουν φτάσει τουλάχιστον τις 2000 μοτοσυκλέτες.
Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι η οριστική απόφαση θα ληφθεί μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου. Αν τελικά πάρει μέρος, η Bimota θα είναι ο ένατος κατασκευαστής του Πρωταθλήματος 2014, αν και ο Francis Batta (Team Manager της Alstare) αποκάλυψε στο "αδελφό" gpone.com ότι το ντεμπούτο του κατασκευαστή μάλλον θα καθυστερήσει, με πιθανή ημερομηνία στις αρχές Απριλίου.