Είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τις δοκιμές από τα πίσω κομμάτια της πίστας, όπου ήταν εμφανέστατη η ενεργοποίηση των συστημάτων “traction control” όλων ανεξαιρέτως των μοτοσυκλετών, λόγω της άμμου στην άσφαλτο. Οπτικά οι μοτοσυκλέτες ταλαντεύονται ελαφρώς και η κίνησή τους συνοδεύεται από έναν διακεκομμένο, εκκωφαντικό ήχο, παρόμοιο με ενός κινητήρα που μπερδεύει!
Ο Rossi ήταν και πάλι ο πιο χαλαρός στην οδήγηση, ενώ και ο Edwards έδειξε να μην πιέζεται ιδιαίτερα. Οι
V. Rossi
χρόνοι σαφώς και είναι πολύ πιο πάνω από τους περσινούς των χρονομετρημένων δοκιμαστικών - τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο αργοί, μέχρι στιγμής τουλάχιστον λόγω συνθηκών.
Παρά το πείσμα και την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε ο τραυματίας Pedrosa γράφοντας συνολικά 17 γύρους (όσους και οι περισσότεροι αναβάτες της κατηγορίας), δεν κατάφερε να πιέσει σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς, μένοντας τελευταίος στην κατάταξη. Άλλωστε όπως ο ίδιος δήλωσε πριν την έναρξη των δοκιμών, νιώθει μόλις 60 με 70% έτοιμος να πολεμήσει!
Ο Stoner με την GP9, σημείωσε και την υψηλότερη τελική ταχύτητα για απόψε, με 329km/h! Στην αντίστοιχη κατάταξη τον ακολούθησαν οι εξής:
1. Stoner Ducati – 329km/h
2. Kallio Ducati – 328,4
2. Elias Honda – 327,5
4. Rossi Yamaha – 327,5
C. Edwards
/>5. De Angelis Honda – 3276. Pedrosa Honda – 326,9
Δείτε αναλυτικά τους χρόνους
M. Melandri