Στο περιθώριο του IRTA Test οριστικοποιήθηκαν από την Grand Prix Commission οι αλλαγές στους κανονισμούς που θα ισχύσουν από φέτος με στόχο τη μείωση του κόστους.
Ας δούμε αναλυτικά τις αποφάσεις που λήφθηκαν και τις οποίες ανακοίνωσαν σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της FIM, Vito Ippolito και ο CEO της Dorna Sports, Carmelo Ezpeleta...
2009:
-Από τον αγώνα της Indianapolis και μέχρι το τέλος της σεζόν, κάθε αναβάτης δεν θα έχει στη διάθεσή του πέντε κινητήρες. Αν κάποιος χρειαστεί να χρησιμοποιήσει κι άλλο μοτέρ τότε θα τιμωρηθεί με αφαίρεση δέκα βαθμών από την τελική βαθμολογία του στο Πρωτάθλημα.
-Κατά τη διάρκεια της σεζόν θα γίνουν δοκιμές εξέλιξης στις πίστες της Catalunya και του Brno μετά την διεξαγωγή των αγώνων που θα φιλοξενηθούν στις εν λόγω πίστες. Σε αυτές τις δοκιμές σύμφωνα με νέα απόφαση θα μπορούν να πάρουν μέρος και οι αναβάτες που τρέχουν στο Πρωτάθλημα (σ.σ. η αρχική απόφαση ήταν να συμμετάσχουν μόνο δοκιμαστές).
Θυμίζουμε ότι από φέτος καταργούνται οι πρωινές ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής για όλες τις κατηγορίες, ενώ η διάρκεια των τριών sessions των MotoGP -συμπεριλαμβανομένων και των κατατακτήριων δοκιμών- μειώνεται κατά 15 λεπτά (από μία ώρα που ήταν, στα 45 λεπτά).
2010:
-Κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του έξι κινητήρες για όλο το Πρωτάθλημα. Σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί να χρησιμοποιήσει κι' άλλον τότε θα αφαιρεθούν δέκα βαθμοί τόσο από αυτόν όσο και από τον κατασκευαστή.
-To ελάχιστο όριο βάρος των μοτοσικλετών θα αυξηθεί κατά δύο κιλά. Για παράδειγμα οι τετρακύλινδρες μοτοσικλέτες θα πρέπει να ζυγίζουν το λιγότερο 150 κιλά.
-Καταργείται η εφεδρική μοτοσικλέτα. Κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του ΜΟΝΟ μία μοτοσικλέτα.
-Οι οδηγοί που κάνουν το ντεμπούτο τους στη μεγάλη κατηγορία δεν θα μπορούν να αγωνιστούν με εργοστασιακή ομάδα.
-Mόνο πέντε μηχανικοί θα επιτρέπεται να δουλεύουν σε κάθε μοτοσικλέτα στα pits.
-Μειώνονται σε οχτώ οι ημέρες των δοκιμών εξέλιξης. Ο περιορισμός ισχύει για το διάστημα που μεσολαβεί από τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Valencia μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2010.
-Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί η οριστική δομή του προγράμματος ενός αγωνιστικού τριημέρου και το αν τελικά θα καταργηθούν οι δοκιμές της Παρασκευής. Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως ο Carmelo Ezpeleta σε πρόσφατες δηλώσεις του εξέφραζε τη βεβαιότητά του ότι από το 2010 «...θα καταργηθούν οι δοκιμές της Παρασκευής η οποία θα αφιερωθεί σε δραστηριότητες προώθησης του σπορ».

Οι αλλαγές στα MotoGP για το 2009 και το 2010
Νέα 30/03/2009 - 09:07
Επόμενο άρθρο »
Ο Elias τη μεγαλύτερη τελική!
« Προηγούμενο άρθρο
ΑΠΟΣΤΟΛΗ JEREΖ: Ο ετοιμόλογος Κος Rossi!
Πρωτοσέλιδο
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Marc MARQUEZ | SPA | 487 |
2 | Alex MARQUEZ | SPA | 305 |
3 | Francesco BAGNAIA | ITA | 237 |
4 | Marco BEZZECCHI | ITA | 197 |
5 | Pedro ACOSTA | SPA | 183 |
6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 161 |
7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 161 |
8 | Fabio QUARTARARO | FRA | 129 |
9 | Fermin ALDEGUER | SPA | 127 |
10 | Johann ZARCO | FRA | 117 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 217 |
2 | Aron CANET | SPA | 179 |
3 | Diogo MOREIRA | BRA | 175 |
4 | Barry BALTUS | BEL | 153 |
5 | Jake DIXON | GBR | 152 |
6 | Celestino VIETTI | ITA | 116 |
7 | Daniel HOLGADO | SPA | 112 |
8 | Deniz ÖNCÜ | TUR | 100 |
9 | Abert ARENAS | SPA | 96 |
10 | Senna AGIUS | AUS | 93 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 270 |
2 | Angel PIQUERAS | SPA | 206 |
3 | Maximo QUILES | SPA | 168 |
4 | David MUÑOZ | SPA | 163 |
5 | Alvaro CARPE | SPA | 149 |
6 | Joel KELSO | AUS | 132 |
7 | Taiyo FURUSATO | JPN | 103 |
8 | David ALMANSA | SPN | 101 |
9 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 100 |
10 | Valentin PERRONE | ARG | 98 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία