O Valentino Rossi με την Yamaha του ήταν ο πρώτος οδηγός της Bridgestone, σε μια πίστα που στο στεγνό ευνοεί την Michelin. Μόλις 0.040 του δευτερολέπτου πίσω από τον Pedrosa έδειξε ότι προσαρμόζει γρήγορα τη μοτοσυκλέτα του στα νέα λάστιχα. Σίγουρα είναι το μεγάλο φαβορί αν οι συνθήκες είναι σταθερές. Δηλαδή είτε στεγνό, είτε βρόχινο, αφού σε ενδιάμεσες περιπτώσεις η λεπτή ισορροπία της Μ1 μπορεί να του δημιουργήσει προβλήματα.
O Colin Edwards της Tech3, δήλωσε ερωτευμένος με το νέο κινητήρα της Yamaha, αυτόν με τις πνευματικές βαλβίδες, που η ομάδα δοκίμασε για πρώτη φορά σήμερα. Πέρα από το γεγονός ότι είναι δυνατότερος στις ψηλές στροφές, είναι και πιο εύκολος στην οδήγηση χαμηλά και στις μεσαίες! Την αγάπη του αυτή τη μετέτρεψε σε καλό αποτέλεσμα, ανεβαίνοντας στην 3η θέση.
O Nicky Hayden με την άλλη Honda του HRC ήταν πολύ δυνατός και πήρε την 4η θέση, μπροστά από τον Lorenzo με την εργοστασιακή Yamaha που φορά Michelin. Ίδια λάστιχα φορά και ο Dovizioso στην JiR Honda που στην 6η θέση επιβεβαίωσε το καλό ξεκίνημα στη μεγάλη κατηγορία. Ο Casey Stoner με την Ducati στην 7η θέση με διαφορά 0.695 του δευτερολέπτου δεν αισθάνεται πολύ άνετα και θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ, αν οι συνθήκες είναι ανάλογες αύριο.
Στον τομέα της τελικής ταχύτητας τα πράγματα αποκαταστάθηκαν κάπως το απόγευμα με τον Toni Elias και την Ducati του να σημειώνουν 318.8 χλμ/ώρα. Τα 316.6 για τον Rossi και τα 315.6 για τον Edwards δείχνουν ότι η Yamaha είναι στο σωστό δρόμο με το νέο κινητήρα.