Όπως σημείωσε ο 26χρονος αναβάτης η ZX-RR του 2009 είναι σαφώς καλύτερη από την μοτοσικλέτα του 2008, ωστόσο χρειάζεται πολλή δουλειά για να μπορέσει να φτάσει σε ικανοποιητικά επίπεδα απόδοσης.
«Οι τρεις αυτές μέρες ήταν ok. Είμαστε αρκετά πίσω στο θέμα του κρατήματος και της πρόσφυσης, γι' αυτό πρέπει να βελτιωθούμε και να κάνουμε μεγάλες αλλαγές για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε τις πραγματικές μας δυνατότητες. Αυτή τη στιγμή δεν είμαστε στο 100%. Θα πρέπει λοιπόν να δουλέψουμε αρκετά για να ανακαλύψουμε πόσο κοντά βρισκόμαστε στους ανταγωνιστές μας», δήλωσε ο Μelandri ο οποίος ακόμα δεν έχει αποφασίσει αν θα εμπιστευτεί ή όχι το project της Hayate Racing, αλλά η γενική αίσθηση που υπάρχει είναι ότι ο Ιταλός θα πει τελικά το "ναι" στην πρόταση της ομάδας και της Dorna και θα βρεθεί στο γκριντ του Κατάρ στις 12 Απριλίου...