Πριν ο Valentino Rossi έρθει σε συμφωνία με τη Yamaha για την επέκταση της συνεργασίας τους είχε κρούση και από άλλες ομάδες.
Μια από αυτές ήταν και η Kawasaki που είχε πάρει ζεστά το θέμα και είχε κινήσει με πρωτοβουλία του αγωνιστικού της διευθυντή Michael Bartolemy τις διαδικασίες για να μπορέσει να γίνει πραγματικότητα η μεγάλη μετακίνηση.
Τελικά το θέμα δεν προχώρησε αφού ο Doctor αποφάσισε να συνεχίσει με την Yamaha από την οποία έτσι κι αλλιώς δεν ήθελε να αποχωρήσει.
Η επιλογή του ήταν σοφή μιας και λίγους μήνες αργότερα η Kawasaki αποφάσισε να αποχωρήσει από τα MotoGP προβάλλοντας ως βασική δικαιολογία την κρίση που επικρατεί στην παγκόσμια αγορά.
Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής πάντως πιστεύει πως εκτός της οικονομικής κρίσης που έχει ξεσπάσει, καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της εταιρίας να αναστείλει το αγωνιστικό της πρόγραμμα έπαιξαν τα άσχημα αποτελέσματα που είχε όλα αυτά τα χρόνια της εμπλοκής της στα MotoGP.
«Η κατάσταση που υπάρχει τώρα δεν είναι πολύ καλή, όχι μόνο για τα MotoGP αλλά και για τον χώρο των μηχανοκίνητων σπορ και του κόσμου γενικότερα. Πρέπει να περιμένουμε για να νιώσουμε τις επιπτώσεις της κρίσης, αλλά το 2009 θα είναι μια δύσκολη χρονιά για όλους. Δεν γνωρίζω όμως γιατί αποφάσισε η Kawasaki να σταματήσει από τα MotoGP. Μόνο οι κατασκευαστές γνωρίζουν το μέγεθος της καταστροφής. Φαίνεται πάντως ότι η Kawasaki σταμάτησε γιατί η απόδοσή της ήταν πολύ κακή και άκουσα ότι η νέα τους μοτοσικλέτα, την οποία δοκίμασαν στην Αυστραλία, δεν ήταν και πολύ καλύτερη από την προηγούμενη. Και η προηγούμενη ZX-RR ήταν πολύ αργή. Ίσως λοιπόν η Kawasaki θεώρησε πως αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή για να πει αρκετά και να αποχωρήσει από τα MotoGP», δήλωσε ο οχτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

H άποψη του Rossi για την αποχώρηση της Kawasaki
Ο Ιταλός πιστεύει πως καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της εταιρίας να αναστείλει το αγωνιστικό της πρόγραμμα έπαιξαν τα άσχημα αποτελέσματα...
Νέα 13/02/2009 - 12:17
Επόμενο άρθρο »
Έτοιμη για αγώνα και η Moriwaki
« Προηγούμενο άρθρο
Τελευταίο “check up” για την Catalunya από την FIM
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Το πόστερ του Drudi για το Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini 2025
-
Tο Misano φιλοξενεί το MotoGP™ στον 16ο Γύρο του Πρωταθλήματος
-
Brembo - Τα φρένα στο Misano World Circuit Marco Simoncelli
-
Διπλός Πρωταθλητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος – DINOS31
-
Το σπορ σκούτερ Aprilia SR GT Replica του 2025 ανανεώνεται
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Marc MARQUEZ | SPA | 487 |
2 | Alex MARQUEZ | SPA | 305 |
3 | Francesco BAGNAIA | ITA | 237 |
4 | Marco BEZZECCHI | ITA | 197 |
5 | Pedro ACOSTA | SPA | 183 |
6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 161 |
7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 161 |
8 | Fabio QUARTARARO | FRA | 129 |
9 | Fermin ALDEGUER | SPA | 127 |
10 | Johann ZARCO | FRA | 117 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 217 |
2 | Aron CANET | SPA | 179 |
3 | Diogo MOREIRA | BRA | 175 |
4 | Barry BALTUS | BEL | 153 |
5 | Jake DIXON | GBR | 152 |
6 | Celestino VIETTI | ITA | 116 |
7 | Daniel HOLGADO | SPA | 112 |
8 | Deniz ÖNCÜ | TUR | 100 |
9 | Abert ARENAS | SPA | 96 |
10 | Senna AGIUS | AUS | 93 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 270 |
2 | Angel PIQUERAS | SPA | 206 |
3 | Maximo QUILES | SPA | 168 |
4 | David MUÑOZ | SPA | 163 |
5 | Alvaro CARPE | SPA | 149 |
6 | Joel KELSO | AUS | 132 |
7 | Taiyo FURUSATO | JPN | 103 |
8 | David ALMANSA | SPN | 101 |
9 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 100 |
10 | Valentin PERRONE | ARG | 98 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία